Moonlight Cinema - STENGT
Spesiell kinoopplevelse

Kul kinoopplevelse. Vær tidlig ute, og bestill mat med en gang, da matserveringen er i overkant... les mer

Anmeldt 19. juli 2019
jensmariusg
Kolbotn, Norge
Morsom filmopplevelse

Morsom opplevelse å sitte ute og se på film. Bra lyd og siste nytt å velge i blant filmene de... les mer

Anmeldt 27. juni 2019
mariannem994
Drammen, Norge
Les alle 1 948 anmeldelsene

Anmeldt 30. oktober 2018 via mobile enheter

For en nydelig opplevelse å sitte under stjernehimmelen å se kino! Her sitter man i en dobbel/trippel sofa under pledd (om nødvendig) med sine nære og nyter et fiømøyeblikk utenom det vanlige . Nydelig atmosfære. Jeg var spent på lydbilde siden jeg er over snittet interessert i lyd, men her var det over all forventning til å være ute i det fri . Trykk på lampen du får utdelt, så kommer servitøren å tar bestilling . Det være seg alt fra øl, vin, pizza, nacho til dessert. Ville vært tidlig ute med å bestille varmretter, når dette tok litt tid å få. Drikke kom etter ca 5 min på noe som så ut til å være en relativt travel kveld.
Prisen var 15 euro pr person for bilett. Sendetid stiller de etter solnedgang , så greit å være på plass til slutten av solnedgang .

Dato for opplevelse: oktober 2018
Takk, kimengel87
Anmeldt 30. oktober 2018 via mobile enheter

Så kult konsept, her får du en egen sofa med pledd, lampe for bestilling og god lyd og bildet under åpen himmel! trykker du på lampa kommer de å tar bestillingen din, her får du enkle måltider, dessert, popcorn og drikke av masse slag det eneste minuset var at det tok litt tid å få det man bestilte. Men for 15€ per person (voksen hvertfall), så er det absolutt verdt en tur dit. Filmene de viser er nye, så de holder seg oppdatert der alt i alt helt topp

Dato for opplevelse: oktober 2018
Takk, mettehanvoldl
Anmeldt 20. april 2018 via mobile enheter

Dette var en veldig hyggelig opplevelse. Fikk masse tepper og sofaene var myke og gode. Fantastisk service.
De har også glutenfri pizza og glutenfri brownies som var relativt gode.

Dato for opplevelse: november 2017
Takk, carinamaarud
Anmeldt 16. februar 2018 via mobile enheter

Jeg kan ikke skjønne noe av kritikken som blir gitt. Stedet er flott, sofaen er gode, de som jobber der er super vennlige, og hele settingen med å sitte under en stjernehimmel og se film er bare fantastisk.

Kjæresten min fridde på Moonlight cinema, og fikk veldig god hjelp av Scott som jobber der slik at alt gikk knirkefritt. Det mest romantiske jeg har opplevd i mitt liv! ❤

Dato for opplevelse: februar 2018
1  Takk, Trinesa
MoonlightCinemaTeam, Manager på Moonlight Cinema, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. mars 2018

Thanks for your review Trine, we were delighted to be a part of your special celebration! We wish you both well for the future and hope to see you again on your next visit!!

Anmeldt 28. september 2017 via mobile enheter

God kino med servering under hele filmen.
Øl, vin , pizza og dessert.
Bilde på kino er bra , lyden var ok.
Man sitter i 2 seters sofa med 90 graders vinkel så den kunne kansje vært gjort noe med, men dette er absolutt verdt et besøk. PS. de tar kun cash.

Dato for opplevelse: september 2017
Takk, frode_754