11 personer ser på dette hotellet
eDreamsUSD 219
EtripUSD 213
Vio.comUSD 213
Anmeldt 4. april 2018 via mobile enheter

Rene og pene bungalower. Hyggelig og pent uteområde med to store bassenger. Området stelles kontinuerlig av gartnere. Restauranten serverer buffe om kvelden. Den ene kvelden vi spiste der hadde de grillkjøtt på menyen, sammen med masse andre gode retter. Frokost kjøpte vi på supermarkedet som ligger ved siden av resepsjonen. Hotellet kan anbefales, bortsett fra sengene som er alt for harde. Gruet meg til natten med dårlig søvn på grunn av sengene. Men på tross av dette, bra hotell. Litt usentralt, men pluss for stille område.

Dato for oppholdet: april 2018
Takk, L271SLjand
Anmeldt 25. januar 2018 via mobile enheter

Mindre pene leiligheter innvendig. Bassenget er ikke varmet opp, selv om de ansatte sier det. Kun 2 av 7 dager rengjøringen var bra. Kom til flekkete gulv. Serverte ikke lunsj på hotellet. Harde senger og forferdelige puter. Området var veldig usentralt. Vil ikke velge dette hotellet igjen.

Dato for oppholdet: januar 2018
Takk, Idill
Anmeldt 24. november 2017 via mobile enheter

Bra basseng.
Fine velholdte bungalower på utsiden.
Rolig området, fint å kunne spise frokost hjemme. Nærbutikk ved hotellet.
Halvtime gåtur til sandynene med strand.
Bungalows innvendig, skikkelig slitent, harde senger, gammelt men fortsatt rent sengetøy. Det trengs virkelig en oppgradering.
Lite varmtvann i dusjen.
Restauranten på hotellet var elendig.

Vi fant en bra restaurant i nærheten som vi kan anbefale. Rustico. Ligger 5 min gange mot retning kanalen.

Dato for oppholdet: november 2017
Takk, sebastianv763
Anmeldt 30. mars 2017

Rolig og intimt sted. Flere bassenger i området og rikelig med solsenger.Liten dagligvarebutikk og restaurant i området.Leiligheten lå idyllisk til med masse blomster og grøntområder rundt.
15-20 min gange til stranda med masse flotte restauranter og butikker av alle slag.Supert å gå dit på kvelden...yrende liv og fin atmosfære. Anbefales!!

Dato for oppholdet: april 2016
1  Takk, Sissel T
Anmeldt 6. november 2016

Hadde bestilt en uke på dette hotellet. Var i utgangspunktet skeptisk fordi det lå for langt i fra sentrum og det stemte. Det var ingenting rundt hotellet unntatt en stor golfbane, Vi tok drosje til Playa de Ingles eller til Maspalomas om kvelden for å spise. Det gikk strandbuss om dagen men da må du passe klokken hvis du skal være med. Bassengområdet er kjempeflott. God mat i restauranten, rent og pent på rommene men harde senger. Wifi i leilighetene.

Dato for oppholdet: november 2016
Takk, Frt1959