10 personer ser på dette hotellet
Priceline
Gratis avbestilling frem til 16.02.23
ZenHotels.comUSD 199
Anmeldt 6. november 2018 via mobile enheter

Et hotell som er ganske bra før en kommer til selve rommene. De er utdaterte og slitt. Og uteplassen en vits på mange av leilighetene. Vokser busker og andre vekster halvveis inn på uteplassen som om den ikke er liten nok fra før. Sånn 1×1 meter. Skuffet over denne. Uteplass er veldig viktig på en sydentur då en tilbringer mye tid ute. Men restauranten på hotellet har veldig god service og nydelig mat

Dato for oppholdet: oktober 2018
Takk, ElinR142
beCordial, Departamento de Operaciones på Bungalows Cordial Green Golf, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. november 2018

Dear ElinR142,

First of all we would like to thank you for choosing Cordial Green Golf as a destination for your well-deserved holiday.

We are very glad to know that the service and the food that we serve in our restaurant was to your liking.

On the other hand, I regret that the size of the patio and vegetation de Cordial Green Golf has not been to your liking.

We have other establishments of different categories. Please, do not hesitate to contact our reservations department for more information.

We sincerely hope that you give us a new opportunity. We always want a wonderful holiday experience for our guest.

Best regards

Anmeldt 4. april 2018 via mobile enheter

Rene og pene bungalower. Hyggelig og pent uteområde med to store bassenger. Området stelles kontinuerlig av gartnere. Restauranten serverer buffe om kvelden. Den ene kvelden vi spiste der hadde de grillkjøtt på menyen, sammen med masse andre gode retter. Frokost kjøpte vi på supermarkedet som ligger ved siden av resepsjonen. Hotellet kan anbefales, bortsett fra sengene som er alt for harde. Gruet meg til natten med dårlig søvn på grunn av sengene. Men på tross av dette, bra hotell. Litt usentralt, men pluss for stille område.

Dato for oppholdet: april 2018
Takk, L271SLjand
Anmeldt 25. januar 2018 via mobile enheter

Mindre pene leiligheter innvendig. Bassenget er ikke varmet opp, selv om de ansatte sier det. Kun 2 av 7 dager rengjøringen var bra. Kom til flekkete gulv. Serverte ikke lunsj på hotellet. Harde senger og forferdelige puter. Området var veldig usentralt. Vil ikke velge dette hotellet igjen.

Dato for oppholdet: januar 2018
Takk, Idill
Anmeldt 24. november 2017 via mobile enheter

Bra basseng.
Fine velholdte bungalower på utsiden.
Rolig området, fint å kunne spise frokost hjemme. Nærbutikk ved hotellet.
Halvtime gåtur til sandynene med strand.
Bungalows innvendig, skikkelig slitent, harde senger, gammelt men fortsatt rent sengetøy. Det trengs virkelig en oppgradering.
Lite varmtvann i dusjen.
Restauranten på hotellet var elendig.

Vi fant en bra restaurant i nærheten som vi kan anbefale. Rustico. Ligger 5 min gange mot retning kanalen.

Dato for oppholdet: november 2017
Takk, sebastianv763
Anmeldt 30. mars 2017

Rolig og intimt sted. Flere bassenger i området og rikelig med solsenger.Liten dagligvarebutikk og restaurant i området.Leiligheten lå idyllisk til med masse blomster og grøntområder rundt.
15-20 min gange til stranda med masse flotte restauranter og butikker av alle slag.Supert å gå dit på kvelden...yrende liv og fin atmosfære. Anbefales!!

Dato for oppholdet: april 2016
1  Takk, Sissel T