Anmeldt 10. juni 2018 via mobile enheter

Hvis du vil ha ryggsmerter bestiller du gjerne her..
Sengene Må være laget av stein.
Det blir heller ikke rengjort på rommet.. etter 10 dager spurte vi om noen kunne ihvertfall støvsuge rommet, dette ble det svært dårlig stemning av, dette måtte de planlegge og vi måtte rydde ut av rommet før de kom. Det var heller ikke vasket på rommet før vi kom, skitten og gammle linser lå igjen på vasken. Det er og mugg i kantene på hele badet. Kjøleskapet funket heller ikke, og aircondition virket kun på nivå 2.
Døren inn til rommet var ganske sliten så det måtte komme en vaktmester for å fikse. Jobben ble gjort men det ble ikke rengjort etterpå, så de lå igjen skitt og flis på gulvet.
Rommene er nok heller ikke pusset opp siden 1980 dørene er råttene og gulvet har spriker på over 3 cm

Maten var helt grei, ferske grønnsaker og frukt hver dag. Men noe kjedelig.
Bassengområdet var ganske bra. Litt minus at pensjonistene la igjen sine håndklær på solsengene rundt barnebassenget før frokost.
Lunchen ute ble vi anbefalt av servitøren og ikke sitter under lampene fordi fuglene satt der og gjorde sitt.

Resepsjonsområdet var bra, rent og pent.
Heisene levde sine egne liv, gikk opp og ned uten og lukke opp dørene.
Kostet penger for å få vasket/byttet badethånkle.
Kostet penger for wifi (dyrt)

Hadde det ikke vært for bassengområdet ville vi krevd pengene tilbake.

Dato for oppholdet: juni 2018
Takk, norskfampa4
Anmeldt 7. april 2018 via mobile enheter

Vi var her i en uke, to voksne og et barn på 3 år. Hotellet bar preg av å være litt slitt, men det var rent og i orden. Stedet var barnevennlig med oppvarmet barnebasseng ute, barnedisco/barneunderholdning hver kveld og en liten lekeplass ute. Det ble også arrangert eggjakt for barna i forbindelse med påsken, noe som var veldig gøy.
Vi hadde all inclusive. Middagsmåltidet var variert for hver dag, men de andre måltidene var mye det samme og med færre valg enn hva vi har opplevd andre steder. Ble derfor litt matlei på slutten. Det var imidlertid rent og hygienisk, slik at man følte seg trygg på å spise det meste uten å være redd for å bli syk.
Det var mye støy under måltidene, så man orket ikke sitte lenger enn nødvendig ved bordet.
Alt i alt en fin plass å ha med barn på ferie :)

Dato for oppholdet: april 2018
Takk, Renatehope
Anmeldt 2. april 2018 via mobile enheter

Bra hotell med god standard og varm (26 grader tror jeg) barnebasseng. Vi valgte AIC, maten hver bra men samme frukost nesten hver dag, lunsj og middag noe mer variert.Hyggelig personal og bra service .

Dato for oppholdet: april 2018
Takk, Vass323
Anmeldt 3. januar 2018 via mobile enheter

Bodde en uke på dette hotellet sammen med venner i golfklubben. Stort og litt lite oversiktelige uteområde med mange basseng. For de som ville ha solsenger hele dagen ble det lett skygge mange steder da området var omkranset av høye trær . Buffeen i spisesalen var god , men litt for stor spisesal og da ble det lite oversiktelige . Rommene var gode og renholdet godt. Det var underholdning og dans hver kveld . Flere gode barer med utmerket service . Hotellet ligger litt langt fra badestranden , ca 1/2 t og gå . Helt OK hotell .

Dato for oppholdet: november 2017
1  Takk, 708magnarb
Anmeldt 13. desember 2017

Tross litt problemer med levering/betaling av en standard Minipack bestilt sammen med rommet på hotellets egen hjemmeside ble det en hyggelig ankomst. Vi hadde en All Inclusive pakke, og alle måltider var varierte og av relativt god standard. Kjøtt og fisk blir fort litt overstekt så lenge det lages til mange og blir liggende på varmeplater, og det var ofte tilfellet også her. Men alt i alt god mat. Vinen som er inkludert er hva man kan forvente i en slik pakke. Vi hadde en flott uke på hotellet og det meste fungerte veldig greit. Vi har imidlertid et par forslag til forbedringer:
- Ikke la gjestene okkupere solsengene fra kl 07:00 og hele dagen uten å bruke de. Nok av senger, men med begrenset tilgang av sol bør tilsi at man faktisk bruker den sengen man har lagt håndkledet sitt på
- Kaffe til frokost er en nødvendighet, men kapasiteten på kaffemaskinene er alt for liten. Sett ut flere maskiner, eller skill ut de som kun skal ha varmt vann til te i egne stasjoner.

Dato for oppholdet: desember 2017
Takk, Geir M