annoexnevad
6.0 km fra Maspalomas Princess
Ved stranden
Se flere hoteller i Maspalomas
Anmeldt 9. november 2018 via mobile enheter

Ble plassert her pga overbooking på ett annet hotell. Hotellet ligger ett stykke fra sentrum og ca 20 minutter å gå fra stranda. Fint for barn, stort og fint bassengområde. Maten ok. Rommene bærer preg av slitasje. Det som trekker ned er sengene som er stein harde. Det er så og si umulig å sove godt på disse. Rart de ikke investerer i bedre senger/madrasser da jeg ser det er flere som har kommentert det samme.

Dato for oppholdet: november 2018
2  Takk, Andreas8519
Anmeldt 10. juni 2018 via mobile enheter

Hvis du vil ha ryggsmerter bestiller du gjerne her..
Sengene Må være laget av stein.
Det blir heller ikke rengjort på rommet.. etter 10 dager spurte vi om noen kunne ihvertfall støvsuge rommet, dette ble det svært dårlig stemning av, dette måtte de planlegge og vi måtte rydde ut av rommet før de kom. Det var heller ikke vasket på rommet før vi kom, skitten og gammle linser lå igjen på vasken. Det er og mugg i kantene på hele badet. Kjøleskapet funket heller ikke, og aircondition virket kun på nivå 2.
Døren inn til rommet var ganske sliten så det måtte komme en vaktmester for å fikse. Jobben ble gjort men det ble ikke rengjort etterpå, så de lå igjen skitt og flis på gulvet.
Rommene er nok heller ikke pusset opp siden 1980 dørene er råttene og gulvet har spriker på over 3 cm

Maten var helt grei, ferske grønnsaker og frukt hver dag. Men noe kjedelig.
Bassengområdet var ganske bra. Litt minus at pensjonistene la igjen sine håndklær på solsengene rundt barnebassenget før frokost.
Lunchen ute ble vi anbefalt av servitøren og ikke sitter under lampene fordi fuglene satt der og gjorde sitt.

Resepsjonsområdet var bra, rent og pent.
Heisene levde sine egne liv, gikk opp og ned uten og lukke opp dørene.
Kostet penger for å få vasket/byttet badethånkle.
Kostet penger for wifi (dyrt)

Hadde det ikke vært for bassengområdet ville vi krevd pengene tilbake.

Dato for oppholdet: juni 2018
Takk, norskfampa4
Anmeldt 7. april 2018 via mobile enheter

Vi var her i en uke, to voksne og et barn på 3 år. Hotellet bar preg av å være litt slitt, men det var rent og i orden. Stedet var barnevennlig med oppvarmet barnebasseng ute, barnedisco/barneunderholdning hver kveld og en liten lekeplass ute. Det ble også arrangert eggjakt for barna i forbindelse med påsken, noe som var veldig gøy.
Vi hadde all inclusive. Middagsmåltidet var variert for hver dag, men de andre måltidene var mye det samme og med færre valg enn hva vi har opplevd andre steder. Ble derfor litt matlei på slutten. Det var imidlertid rent og hygienisk, slik at man følte seg trygg på å spise det meste uten å være redd for å bli syk.
Det var mye støy under måltidene, så man orket ikke sitte lenger enn nødvendig ved bordet.
Alt i alt en fin plass å ha med barn på ferie :)

Dato for oppholdet: april 2018
Takk, Renatehope
Anmeldt 2. april 2018 via mobile enheter

Bra hotell med god standard og varm (26 grader tror jeg) barnebasseng. Vi valgte AIC, maten hver bra men samme frukost nesten hver dag, lunsj og middag noe mer variert.Hyggelig personal og bra service .

Dato for oppholdet: april 2018
Takk, Vass323
Anmeldt 3. januar 2018 via mobile enheter

Bodde en uke på dette hotellet sammen med venner i golfklubben. Stort og litt lite oversiktelige uteområde med mange basseng. For de som ville ha solsenger hele dagen ble det lett skygge mange steder da området var omkranset av høye trær . Buffeen i spisesalen var god , men litt for stor spisesal og da ble det lite oversiktelige . Rommene var gode og renholdet godt. Det var underholdning og dans hver kveld . Flere gode barer med utmerket service . Hotellet ligger litt langt fra badestranden , ca 1/2 t og gå . Helt OK hotell .

Dato for oppholdet: november 2017
2  Takk, 708magnarb