“Middag for to ”

Kjøkken: Argentinsk, Spansk, Grill
God for: Store grupper
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 5. november 2018 via mobile enheter

Ble shanghaiet opp på dette stedet av en hyggelig kar på utsiden av kjøpesenteret. Veldig god mat, kelneren var hyggelig med gode anbefalinger .
God rødvin til riktig temperatur.

Takk, ErikWH58

Anmeldt 12. oktober 2018 via mobile enheter

Vi var et følge på 8 voksne og 6 barn som skulle feire en 60 års dag. Jeg hadde på forhånd reservert bord og bedt om de kunne hjelpe oss med å skaffe en kake. Vi ble møtt med et veldig fint pyntet bord, med ballonger og bursdagsbanner. Personalet var veldig imøtekommende, tok seg god tid til barna og alltid smilende. Maten var veldig god, vi spiste både argentinsk biff, la pampa spesial og fisk. Stort pluss at barna slipper å vente lenge på maten og at det var et lekehjørne på restauranten, slik at de voksne kan nyte mat og drikke.

Etter den gode middagen, kom kaken akkopagnert med bursdagssang, stor stas! Vi kunne ikke funnet en bedre restaurant for å markere dagen. Denne plassen skal besøkes igjen om vi kommer til Las Meloneras igjen!

Takk, 609ingridh
Anmeldt 11. oktober 2018 via mobile enheter

Både maten og drinkene var de beste vi fant i løpet av oppholdet vårt i maspalomas. + for god service!

Takk, 300stinei
Anmeldt 29. juli 2018 via mobile enheter

Betjeningen var hyggelig, men ellers virket det som mye som ikke var på styr.
Vi kom hit for lunsj, men endte opp med å betale flere euro ekstra på drikkevarene fordi regningen ble produsert etter kl 14.
Kjøttet virket som var av god kvalitet, men tilbredt litt for lenge, da det var så seigt at det knapt var mulig å kutte opp uten bruk av makt.
Ellers var lokalet veldig varmt, så jeg vil ikke anbefale å dra hit dersom det er over 25 grader ute..

Dato for besøk: juli 2018
Takk, Oeyvind L
Anmeldt 3. mars 2018 via mobile enheter

Dette er en veldig trivelig restaurant på strandpromenaden i Meloneras. Særdeles høflig og hyggelig betjening. Maten var helt perfekt tilberedt og smakte fortreffelig, kan virkelig anbefales:) jeg kommer garantert tilbake.

Dato for besøk: februar 2018
Takk, 813espenj

Reisende som så på La Pampa Grill Meloneras Restaurante, så også på

Har du vært i La Pampa Grill Meloneras Restaurante? Del dine erfaringer!