“Biffmiddag ”

Kjøkken: Argentinsk, Spansk, Grill
God for: Store grupper
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 4. januar 2019 via mobile enheter

Meget god biff og hyggelig betjening.
Videre kan geitost salaten anbefales.
Litt nedtur at betjeningen snakker svorsk, men sånn er det jo på Granca ;);)

Takk, 637terjes

Anmeldt 4. januar 2019 via mobile enheter

En kelner sto på gaten å ga oss en meny i håp om å ta oss med til sin skulte skatt gjemt i andre etasje av ett kjøpesenter. Etter litt om og men ble vi til slutt med til noe som så ut til å være en seilskute, med seilduker i taket, store vinduer ut mot havet og store kruttønner som interiør.

Maten er upåklagelig. Vi bestilte paella og indrefilet stekt over åpen flamme. Det er ingenting å utsette på råvarene eller kvaliteten kjøkkenet som leverte ett utrolig godt måltid!

Kan anbefales på det sterkeste!

Takk, 132eirikl
Anmeldt 4. januar 2019 via mobile enheter

Fin restaurant med en variert meny. Hyggelig og hjelpsom betjening, god service hele kvelden.

Restauranten ligger vanskelig til, i andre etasje av kjøpesenteret Varadero. Ikke la innkasterne skremme deg bort, i dette tilfellet måtte det nok til.

Takk, sverrestar
Anmeldt 14. desember 2018 via mobile enheter

Hyggelig betjening, men ikke på topp, ift resten av området. Gi litt ekstra og det vært opp en stjerne. Maten god, litt for salt, ekstra poteter full av salt, ikke bra.. Men fin resteruant..

Takk, Runlor
Anmeldt 11. desember 2018

Smakfult kjøtt med passe kokte grønnsaker. Valgte en 300g biff som var mør saftig og smakfull. Sammen med husets vin var dette et meget godt måltid til ca 30-40 euro.

Takk, 769GeirK

Reisende som så på La Pampa Grill Meloneras Restaurante, så også på

Har du vært i La Pampa Grill Meloneras Restaurante? Del dine erfaringer!