“Ok mat”

Kjøkken: Italiensk, Pizza, Internasjonalt, Vinbar
Middagsalternativer: Middag, Sent på kvelden, Frokost, Lunsj, Reservasjoner
Middagsalternativer: Middag, Sent på kvelden, Frokost, Lunsj, Reservasjoner
Anmeldt 16. januar 2019 via mobile enheter

Vi leste mange anmeldelser om den gode maten på Time. Dessverre var ikke vi like imponert. Vi bestilte pizza med ost, skinke, sjampinjong og risotto med hummer. Pizzaen smakte veldig lite, kun litt av skinken som var på, ellers ingen ting. Men tommel opp for hjemmelaget bunn.
Risottoen falt heller ikke i smak, men hummerbitene var ok.
God service, vi fikk gratis dessert (nydelig italiensk is) til tross for at vi ikke var fornøyd med maten.

Dato for besøk: januar 2019
Takk, mja066

Anmeldt 24. oktober 2018

Vi spiste til forrett: Seabass på en seng av guacamole med majones. Fisken var virkelig god. Carpatio med mye parmesan, reddik? Og sopp, dette var helt utsøkt.
Prøv gjerne husetspizza, hvis du er glad i blåmuggost og eple. Fin å dele, for det ble litt mye søt smak, selvom det virkelig kan anbefales.
Servicen var veldig god, men ramlet dessverre fra hverandre da vi ba om kaffen. Regningen manglet to vinglass, de takket ikke for at vi sa i fra. Den regningen vi fikk etterpå var egentlig alt for stor.

Takk, bentemoent
Anmeldt 3. mai 2018 via mobile enheter

Fantastisk god mat og god service Tror det må være en av de beste pizzaene jeg/vi har smakt. Anbefaler Time!

Dato for besøk: mai 2018
Takk, Experience251564
Anmeldt 23. mars 2018 via mobile enheter

Har aldri vært på
en restaurant før hvor vi ikke blir spurt om drikke til maten, men må be selv rett før maten kom. Travle servitører, dårlig organisert, vi ble helt glemt. Ene biffen var overstekt, biff nr 2 hadde så å si ikke tilbehør. Resten var greit nok. Husets vin var tynn og sur. Alt i alt ikke en vellykket restaurantbesøk. Kvelden bar preg av servitører som hadde alt for mye å gjøre.

Dato for besøk: mars 2018
Takk, 130kirsti
Anmeldt 21. mars 2018 via mobile enheter

Vi var her to ganger iløpet av en uke. Meget god pizza og pasta , koselig og intim og rustikk atmosfære. Hyggelig betjening som var "ekte. Bør bestille bord da restauranten er populær og ikke så stor. En hyggelig pustepause utenfor turistfellene..

Dato for besøk: mars 2018
Takk, Andrè K

Reisende som så på Time, så også på

Playa del Ingles, Maspalomas

Meloneras, Gran Canaria
Maspalomas, Gran Canaria

Har du vært i Time? Del dine erfaringer!