Vio.com
Algotels
StayForLong
Anmeldt 24. august 2018

Dette stedet fristet til gjentagelse. Utrulig service og vedlikehold. Fantastisk god mat. Absolutt verd pengene. Beliggenhet og fasaliteter er meget bra. Selv om stedet er noen år bærer det preg av godt vedlikehold .

Dato for oppholdet: august 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med dette hotellet
Takk, Robert S
Dunashotels, Director de Relaciones Públicas på Maspalomas Resort By Dunas, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. august 2018

Dear guest

Thank you for choosing to spend your vacation in our Maspalomas Resort by Dunas****.

We are happy to hear that you fully enjoyed your stay and that we could meet your expectations, especially the service provided by our staff and our restaurant.

We look forward to welcoming you back soon.

Kind regards

Nina

Anmeldt 18. april 2018 via mobile enheter

Vi reiste hit med en på 2 år og en på 6 måneder. Rommet vi bodde på hadde terrasse og var vendt ned mot bassengområdet. Hotellet har 5 bassenger og alle med barnebasseng. Maten er ikke noe å klage på, noe til alle. Beliggenheten er ca 20 minutters gange fra stranden og byen.
Absolutt et godt hotell

Dato for oppholdet: april 2018
Takk, simonk462
Dunashotels, Director de Relaciones con Clientes på Maspalomas Resort By Dunas, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. april 2018

Dear Guest,
Thank you for taking the time to write a comment and complimenting our Dunas Maspalomas Resort ****. We love reading that you liked the pools, the food and your room, and that thanks to the bus you enjoyed the beach with your little ones.
We hope you had a great journey back home and that we will have the opportunity to welcome you again.

Anmeldt 2. mars 2018 via mobile enheter

Rater til enten 3/5 eller 5/5.

Reiste med en på 15 og en på 18 inkl to venninner på 16 og 18.

Som vanlig er alt flislagt. Kjøleskap, to kokeplater, micro, brødrister, badekar på badet. Rent, velholdt og stab innom ofte.

Vi hadde litt regn vår uke, så da ble noe begrensede tørkemuligheter mer åpenbart. Eller vil nok kort tid utenfor til vanlig holde.

Restaurant med buffet, en poolbar med litt enkel servering, og på kvelden først lek og musikk for de yngre før quiz og slikt for de voksne under restauranten i hovedbaren.

Maten, buffet med (nesten) alt. Har du ingen med sære vaner som også er er noget vanskelig i kosten, så er tilbudet en klar 5/5. Frukt, frokostblanding, brødmat, pålegg, drikke, kjøtt, fisk. Det eneste jeg ikke la merke til var evt vegan tilbud.

Men her trekker jeg da 1 siden en av mine er en slik vanskelig en når det kommer til middag. Å betale 18€ for buffet for meg og de som spiste var verd hver cent. For en som bare tar pommes frites....ikke fullt så mye.

Det andre jeg trekker 1 for er avstander til butikker, restauranter og shopping.

Oppsummering:

Liker du god mat, ha det litt rolig og gå eller ta taxi/buss/leiebil rundt...en klar 5/5.

Har du noen litt vanskelig i kosten og som liker litt mer liv 3/5.

Dato for oppholdet: mars 2018
1  Takk, borgek2019
Dunashotels, Director de Relaciones con Clientes på Maspalomas Resort By Dunas, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. mars 2018

Dear Guest,

We would like to thank you for your detailed review about our Hotel Dunas Maspalomas Resort ****. We are satisfied that you enjoy most of the services and our complex in general. We consider your remarks about the vegan food but we appreciate the fact that you liked the buffet.

We would be delighted to receive you again.

Anmeldt 24. februar 2018 via mobile enheter

Gir stedet en sterk 3, først og fremst fordi man må kunne forvente litt høyere standard enn dette fra et 4-stjerners.

Vinterferie med barn 14 og 17. Selve rommet er slitent og preget av manglende oppussing og AC fungerte ikke før de skiftet deler etter påpeking av mangel. Det tok to dager.

Dusj bra i denne leiligheten, i motsetning til andre som har opplevd dette som et problem.

Maten er OK, litt lite variasjon.

Hyggelig betjening, oppvarmede og gode bassenger. Tipper vannet holdt +25 grader.

Halvpensjon med middag på en av de flere lokale, gode restauranter kan være et tips. Eks. Rustico, koselig med god tapas!

Langt å gå til stranden for de som er opptatt av det, ca. 20 min.

Dato for oppholdet: februar 2018
Takk, Gunnar_Oslo
Dunashotels, Director de Relaciones con Clientes på Maspalomas Resort By Dunas, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. mars 2018

Dear Guest,
We would like to thank you for this detailed review on your stay in our Hotel Dunas Maspalomas Resort ****. We are delighted to know that you appreciated the food and our diverse facilities. Hpwever, we regret that you did not enjoy your stay at its fullest and therefore take note of your observations about the rooms.

We hope to receive you soon again.

Anmeldt 3. februar 2018 via mobile enheter

Stort anlegg, flere bassenger å velge mellom. Fint klima i midten av oktober med ca 25grader og sol hver dag. En god del kakkerlakker i leiligheten, moste rundt 15 stykk i løpet av en uke. Maten er lite variert og ikke spesielt imponerende. Helt ok men ikke firestjernersstandard.

Dato for oppholdet: februar 2018
1  Takk, hybelkanin
Dunashotels, Director de Relaciones con Clientes på Maspalomas Resort By Dunas, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. februar 2018

We would like to thank you for publishing your valuable opinion about our Hotel Dunas Maspalomas Resort****. This motivates us and also helps improving. We are very sorry that you did not experienced your stay at the fullest. We take notes of your points of criticism about the restaurant and the rooms. However, we must add that these insects are occurring over the whole country which is due to its status as an island.

We want to thank you again for your comment and we all hope that you had a safe flight home. Hopefully, we will have the chance to welcome you in our Dunas again!