Anmeldt 22. januar 2018

Vi bodde her i jula 2017. Vi bodde i leilighet 47 som kan anbefales. Leiligheten hadde alt en trengte. Uteplassen var fin. Vi hadde havutsikt. Vi spiste kun noen måltider på stedet. Maten var god ,spesielt frokosten. Bassengområdet var veldig bra. Det går badebuss flere ganger om dagen som vi benyttet daglig.Betjeningen var veldig hyggelig. Rommene ble vasket flere ganger i uka. Må rose de som arbeider i resepsjonen. De er alltid hjelpsomme og hyggelige. Underholdning flere ganger i uka. Dette er 2 jula vi bor her. Vi kommer garantert tilbake.

Romtips: Rom 47 var veldig bra. Har også bodd på leilighet 101 tidligere.
Dato for oppholdet: desember 2017
Takk, Arb918
Anmeldt 7. desember 2017 via mobile enheter

Vårt beste 3 stjernes!! God mat, rent, pent, ryddig og trivelig personale. Superfine leiligheter med alt nødvendig utstyr. Ta med dynetrekk, de har dyner. Gratis buss tur retur stranda 3 ganger om dagen.

Dato for oppholdet: desember 2017
Takk, 912lisef
Anmeldt 19. desember 2016

Dette var dårlig. Hadde bestilt all inclucive, og det var en tabbe. Vi som hadde det fikk kun plastikk glass, selv til vin på kvelden. Vi fikk heller ikke noe service, og du blir oversett av personalet. Her må du rydde etter deg selv, ingen dekkede bord eller rene duker. Mye driksing må til. Maten var elendig, frokosten sånn noen lunde om man legger godviljen til og før ulvene hadde rensket. Elendig seng, ble veldig dårlig, klaget i 2 dager uten respons. Gikk tilbake 3 gang og da skaffer de noen ubrukelige 2,5 cm tykke isopor madrasser. Fant tilslutt en gammel skitten madrass i stuen som jeg la under. Betalte 15 € for norsk tv, den kanalen virket 1 kveld, klaget, gjentatte ganger, men ble ikke ordnet. Returnerte fjernkontrollen men kunne ikke få tilbake pengene for tvkanalen som manglet. Rommene var elendig utrustet, og i dårlig stand. Ingen ettermiddagssol eller utsikt. Vi spiste mye ute på restauranter i nærheten . Kunne skrevet mye mer, men ser ingen grunn til det da jeg ikke finner noe positivt og synes det var elendig hele veien

Romtips: Anbefales ingen !! Styr unna, Maspalomas er bra, nen ikke dette stedet.
Dato for oppholdet: desember 2016
3  Takk, Guri W
Anmeldt 12. desember 2016

Billig, men veldig dårlig. Vi hadde reist mye iår, og tenkt at en enkel tur til sol og varme var ok på slutten av året. Slitt, stygt og dårlig. Ikje engang en vannflaske tilgjengelig når vi kom nattestid. Styr unna, maten var veldig dårlig, og de ansatte overser deg om du har kjøpt all inclucive. Det er bare stedet Maspalomas som kan anbefales

Romtips: Ikke reis hit
Dato for oppholdet: desember 2016
1  Takk, Guri W
Anmeldt 18. april 2016

Vista Oasis er et sted vi trives, og har tilbrakt ca.10 uker hver vinter de siste 8 årene. Det samme har 40-50 andre norske pensjonister gjort, så vi har fått et godt sosialt miljø. Stedet er ikke toppmoderne, og noe nedslitt, men rent og greit, stille og rolig, med fin beliggenhet og store terrasser.

Vi liker at: - Direktøren snakker svensk.
- Vaktmestrene er hjelpsomme og blide, ordner raskt med det vi ber om.
- Vi får som oftest samme leilighet fra år til år.
- Vi får lagre personlige eiendeler i kjellerlokale fra år til år.
- Leiligheten blir vasket 5 d i uken, håndkleskift 2g og sengeskift 1g i uken.
- Det er vakt hele døgnet i resepsjonen og et trygt, inngjerdet område.
- Det er kort vei til 2 Sparbutikker, vi lager maten selv for det meste.
- I år var restauranten mer hyggelig, og maten var rimelig og god.
- Det er fine turveier til stranda, og gratis buss.
- De samme kommer igjen år etter år, det betyr at vi trives på Vista Oasis

Vi liker ikke at: - Mange skyvedører i klesskap er utslitte, kan kke skyves.
- Norsk TV er elendig! Vi betaler dyrt for dårlige forhold.
- Internett i leiligheten er for dyrt.
- Det er for dårlig underholdning i restauranten, stort sett bare
en ansatt som " gauler" og danser til cd-musikk. Alle går!
- Hotellet har for få aktiviteter, ingen felles opplegg.
OBS! Vi ønsker oss en kveld i uken med "vanlig" live sang/dansemusikk.

Romtips: Vi liker godt nr. 47 og 80.Fin utsikt mot fyret og dynene.Sol fra 08-17.Mange leil.med fin utsikt.
Dato for oppholdet: januar 2016
1  Takk, aasebrem