Anmeldt 6. mars 2019 via mobile enheter

Hotellet lå på en høyde med utsikt over Maspalomas og havet. Leiligheten var romslig og greit utstyrt med kjøkkenredskaper. En stor og romslig terrasse med solsenger. Flere bassenger med hyggelig have. Vi drar nok tilbake hit.

Dato for oppholdet: januar 2019
Takk, Lillian1388
Anmeldt 28. februar 2019 via mobile enheter

Vi bruker å overnatte på dette hotellet pga våre foreldre som ferierer i nærheten. Hotellet er det beste i Sonnenland, syns vi. Grei beliggenhet. Vi har alltid vært heldig med tildelt leilighet under våre opphold. Betjening og service er i samsvar med prisnivået. Du får det du betaler for. Har en rimelige forventninger blir en ikke skuffet. Fin hage og mulighet for fin utsikt fra terrassen hvis riktig leilighet. Vi har ikke spist på dette hotellet. Kjøpte brød på minimarkedet som ikke smakte bra. Vi hadde imidlertid et hyggelig opphold på dette hotellet.

Dato for oppholdet: februar 2019
1  Takk, mrifreak68
Anmeldt 9. november 2018 via mobile enheter

Aldri mer hit!
Det beste med dette anlegget var hagen og bassengområdet. Nydelig og greit med solsenger.
Ellers var det meste mindre bra. Leiligheten vi fikk tildelt var slett ikke det vi forventet. Beskrivelsen sa kombinert soverom/oppholdsrom! Rommet inneholdt en dobbeltseng med et natt bord på hver side av sengen der det ene nattbordet var klint inn til vinduet og det andre oppi garderobeskapet, slik at den ene døren ikke kunne brukes. Et lite bord og en krakk + et lite bord der det var plassert et knøttlite tv.Ingen plass å legge koffertene. Kjøkkenet og badet ok. Ikke så mye som en stol å sitte i! På terrassen var det 2 stoler og 1 bord + tørkestativ. Fra leiligheten hadde vi utsikt til hhv tennisbane og minigolf, og rett i veggen til bungalower med 6 leiligheter. Bytte av håndklær og rengjøring 6 dager i uken, og det ble byttet på sengen 1 gang på 2 uker. Vi prøvde å få bytte leilighet og sa oss villige til event.betale mellomlegget for å få en bedre plassering. Ingen velvilje fra 2 arrogante damer i bookingen. Personalet forøvrig ikke mer enn en forventer, og vi ser ikke helt hva andre mener med fantastisk service. Bortsett fra damen på butikken som alltid var blid og hyggelig Da vi bestilte reisen vurderte vi å bestille halvpensjon. Etter å ha lest andre gjesters anmeldelser her på TripAdvisor som forøvrig gjenomgående ga maten veldig dårlig score,(vi må si oss enige!) endte vi opp med å bestille kun frokost. Heldigvis - for dette var lavmål. Lite appetitelig og tiltalende.Styr unna!!
Dessuten ligger dette hotellet "uti periferien" og en var avhengig av taxi.
Veldig skuffende opphold som vi kunne vært foruten.

Dato for oppholdet: oktober 2018
Takk, solturist
PalmOasisMaspalomas, Director de Relaciones con Clientes på Palm Oasis Maspalomas, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. november 2018

Kjære gjest;

Takk for å dele din erfaring på vårt hotell med oss.
Først av alt ønsker vi å gjøre det klart at akkurat som det ble fortalt under ditt opphold; den reservasjonen som vi mottok fra ditt reisebyrå var på en leilighet type studio og ikke på en leilighet med et soverom. Vi forstår din irritasjon i forbindelse med dette i og med at leilighetene er veldig forskjellige både i størrelse og bekvemmelighet. På alle websider hvor man kan reservere rom på vårt hotell, inkludert ditt reisebyrås side, så finnes det en klar beskrivelse av rom typene, også med presise bilder.

Jeg håper du forstår at om din reservasjon kommer til oss på en spesifisert type av leilighet så må vi forholde oss til det ditt reisebyrå har sagt til oss at du har reservert. Akkurat slik som personalet på reservasjonsavdelingen vår sa til deg at hvis tilfellet er slik at det du har reservert via ditt reisebyrå ikke stemmer overens med det de har sagt til oss, så må du kontakte dem for å avklare misforståelsen. Om det ikke har skjedd, så er den eneste måten vi kan hjelpe deg med å løse det på ved å tilby den høyere standard rom type som du ønsker mot betaling av mellomlegget i prisen fra den ene type rom til den andre. Dette er vanlig prosedyre på alle hoteller og det er også hva vårt personale tilbød deg.

Vi forstår ditt sinne og vi deler det med deg og er lei for at det har skjedd, men vi tror at, selv om vi kan ta feil i blant, så har vårt personale ikke skyld i denne situasjonen.

Med vennlig hilsen

Anmeldt 30. oktober 2018 via mobile enheter

5. året vi er på Gran Canaria nå og alle årene har vi vært på Palm Oasis som ligger på Mas Palomas. Dette hotellet ligger ca. 4km fra stranden men det er ikke noe problem. Drosjene stopper like utenfor porten og tar deg ned til Faro Boulevad for 5 euro. Hotellet har 2 flotte basseng og et uteområde som er flott beplantet med ulike palmer og blomster. Alt er rent og pent og rommene har det du trenger enten du bor på studio eller i leilighet. Pool baren selger enkle lunsjretter. Restauranten har ikke vi testet da vi alltid har spist ute på kveldene.
Har allerede planlagt neste besøk i 2019:))

Dato for oppholdet: oktober 2018
Takk, Gievddo
Anmeldt 30. juli 2018 via mobile enheter

Hotellet er svært hyggelig..Det er rent, betjeningen er hyggelige og hjelpsomme. Leiligheten vår var stor og luftig. Vi ønsket å lage mat selv i størst mulig grad og savnet en komfyr. Forøvrig hadde vi alt vi trengte for å lage gode måltider. Bassengene er kjempefine, men det er irriterende at gjeste okkuperer de beste solsengene på morgenen, og forlater dem, til tross for at det opplyses om at det ikke er lov ved innsjekk. Hotellet har er system på å merke sengene der dette er gjort men opplevde aldri at det fikk noen større konsekvenser. Kjedelig for oss som leter etter plass tidlig for å nyte mest mulig sol.Hagen er aldeles nydelig. Ellers rolig og likevel ikke altfor langt til sentrum eller butikker. Det fineste hotellet jeg har bodd på på sydenreise. Reiser gjerne tilbake

Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, johannad880
Infopalmoasis, Director de Relaciones con Clientes på Palm Oasis Maspalomas, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. september 2018

Dear family,
First of all we would like to thank to you for all your nice words and for sharing your experience in Tripadvisor. We are happy to know that you have enjoyed the service, our facilities and the atmosphere that surrounds us.
About the reservation of the sunbeds we would like to inform you, that our staff check this problem and pass through the pools to remove towels from the sunbeds that are not being in use.
It makes us very proud that you consider our Hotel as one of the best you have been, this is our best reward.
It was a pleasure having you as our guests and we hope to welcome you very soon again in Palm Oasis.The next time you visit us, don´t forget to contact us to assist you in everything you need.

With kind regards