“Gode stoler på terassen”
Anmeldelse av Restaurante Grill Casa Luis - STENGT

Restaurante Grill Casa Luis
Anmeldt 9. januar 2019

Stoppet her for å hvile føttene og leske strupen. God service, bestilte et glass kald hvitvin og en liten øl. Glasset var faktisk fullt og det ble servert gratis nøtter med på en liten skål, meget hyggelig pris. Fredelig hjørne uten støyende musikk og fri utsikt til gata.

Takk, eva b

Anmeldt 19. desember 2018

Hyggelig innkaster men det var alt. Bestilte øl, vin og to typer grillspyd. Ølet var død og lunket, uviss hvilket merke. Grillspyd ja si det, biter med gummiaktig kokt nesten blålig kylling tredd på pinne med paprikaskiver mellom og brukt en propan brenner og svidd litt på paprika. En klype frossen erter og gulrot og en neve pommes frits fra posen. Så slår man en grøt av noe med ananas over. Hva får man da, 35 euro, ingen drikke er oppført eller priset i meny og i tillegg til og være dårlig også dyrt. Det verste med alt er at man ligger hele natta med magesmerter etter og ha spist fordervet mat. Trolig kyllingen men alt hadde potensialet til det. Ikke ødelegge ferien ved og spise her.

Takk, esk270962
Anmeldt 5. april 2018 via mobile enheter

Spiste en ost/skinke omelette og en kyllingrett. Maten så helt ok ut, men den friterte kyllingen(??) så og var veldig tørr... omeletten var smakløs med usmakelig sopp inni. Begge rettene hadde litt frisk salat og frites på siden. Ble ikke imponert nok til å komme igjen.

Dato for besøk: april 2018
Takk, Fredeflu
Anmeldt 30. mars 2018 via mobile enheter

Vi bestilte Vesubio og Salami pizza (uten ansjos).

Det var helt tydelig at alle ingrediensene kom på boks, spesielt osten som var forferdelig. På Salamipizzaen var tre av åtte pizzastykker uten salami, altså var store deler av pizzaen en Margarita.

Colaen var ikke cola, men noe annet. Den var uten kullsyre og smakte surt.

Kelneren var fraværende etter at vi fikk maten. Lokalet er fint, og det virka som det var mange spanjoler der. Servicen var OK.

Dato for besøk: mars 2018
Takk, triptripe
Anmeldt 1. mars 2018

Vi spiste her noen ganger. Grei meny og god mat. I januar da vi var her var det litt kjølige kvelder, og innerst i restauranten var lokalitetene svært så koselig.

Dato for besøk: februar 2018
Takk, Martin P