Etrip
Algotels
StayForLong
Anmeldt 1. januar 2019 via mobile enheter

Min mann og jeg bodde på dette hotellet en uke i slutten av desember.(romjulen )Dette er et hotell som er enklere enn mange av de andre hotellene i området,men holder en grei standard.
Positivt:Hyggelig betjening,veldig god frokost-buffe't,godt renhold,fine rom, fin beliggenhet og grei adkomst til stranprommenaden,strender og restaurant-området .
Negativt: veldig lytt mellom leilighetene,svært ujevn temperatur på vannet i dusjen (veksler fra glovarmt til iskaldt på sekunder når det i utgangspunktet er stilt på normal dusj-temperatur )noe kjedelig og enkel middagsbuffet.
Ellers kan det nevnes at hotellet har flere fine bassenger og mer enn nok av solsenger.Bra hotell for barnefamilier.
Vi hadde et helt greit opphold her.

Dato for oppholdet: januar 2019
2  Takk, Badeanna
Anmeldt 25. desember 2017

Opplevelsen av dette hotellet avhenger nok mye av hvilket rom/leilighet du får. Noen av rommene har gode solforhold og utsikt. Andre rom har null utsikt og sol. Ut i fra hvordan hotellet beskriver seg selv hadde vi forventet en leilighet med mulighet til å lage mat selv. Desverre fikk vi vi et enkeltrom med to enkle senger. Rommet var utstyrt med et knøtt lite kjøleskap, en knøtt liten vannkoker og to kopper med asjett. Ikke greitt å lage mat , og hvordan tenker de ar vi skal vaske opp koppene. Vi henvendte oss til resepsjonen for å få byttet til leilighet men de ville/kunne ikke gjøre noe og henviste oss til turoperatøren.
Vi gikk og spiste to ganger i "Tasty bar" Baren skal ha pluss for "live" musikk, men maten vi fikk der var den dårligste vi spiste i løpet av de 14 dagene vi var på Meloneras. Min ledsager bestilte hamburger og det var den tynneste og tørreste hamburgeren jeg har sett noengang. Pizzaen de lagde har et nivå godt under norsk frossenpizza.
Det var TV på rommet, og faktisk NRK 1. Desverre hadde den kanalen en tendens til å gå i svart. I følge resepsjonen var dette fordi internettforbindelsen ble brutt og ikke noe de kunne gjøre noe med.
Det er ikke gratis WiFI, det må du betale for i en automat i reseåsjonen. 40 euro for 14 dager for to enheter. Reiser dere som familie og har flere enheter blir det to tre ganger så dyrt.
Hotellet har også en liten matbutikk der du får en del matvarer og drikke. Vær oppmerksom på at denne butikken er 20 % dyrere enn andre butikker i nærheten.
Beliggenheten til Caybeach Meloneras er utmerket. Ti minutter å gå til Melonerasstranden . Der ligger det 4-5 helt utmerkede restauranter også. Ett kvarter unna ligger den flotte Maspalomas stranden og en mengde butikker og restauranter.

Romtips: De beste leilighetene ligger ved bassengområdet ved baren
Dato for oppholdet: desember 2017
2  Takk, Jørund L
Anmeldt 17. oktober 2017

God og billig mat(buffe). Hjelpsom betjening. Kort avstand til basseng. Butikk var det der.
Treningsrom med badstue. God utsikt mot havet. Renslig og trivelige leiligheter. Passer utmerket for en solfylt og badende ferie.

Romtips: Leiligheter med markterasse er veldig enkel og de i andre etasje har fin utsikt. Bare toetasjes bygg.
Dato for oppholdet: oktober 2017
1  Takk, Paul K
Anmeldt 23. februar 2017 via mobile enheter

Super koselig hotell. Stille og rolig. Rent og pent. Service minded personale.
Anbefales for barnefamilier med både store og små barn.
Fine leiligheter. Fint å gå tur og se på solnedgangen. Kun 5 minutter fra hotellet .
Nice hotel, quiet. Perfect for families with kids. Nice staff and nice apartments.
A 5 minutes walk from the hotel will take you to the ocean where you can see the sunset.

Dato for oppholdet: februar 2017
Takk, 230rikkea
Anmeldt 18. januar 2017

Stor fin leilighet(er). Leiligheten bestod av to leiligheter, begge med bad, den ene med kjøkken (1. etg.). Store fine rom, helt greit renhold, gulv og bad vasket godt, men edderkoppnett og edderkopper var det i mange kroker og kriker. Anlegget har en fin beliggenhet, ikke plaget av noe støy utenfra. Flere bassenger, minigolf, tennis og noen timers underholdning ved bar-bassenget hver kveld. Gode frokostbuffer,helt greie middags buffer, overraskende god mat ved basseng baren.

Dato for oppholdet: januar 2017
1  Takk, 264kjetila