“Kjekk plass Hyggelige folk ”
Anmeldelse av Nye Trollstua

Nye Trollstua
Vurdert som nr. 550 av 633 Restauranter i Maspalomas
Anmeldt 5. november 2018 via mobile enheter

Dette er en skikkelig Restaurant ikke en kafeteria .
Her har di Gran Canaria’s største utvalg i Norsk mat Raspeballer og Ribbe er favoritt .
Vi kommer igjen hvert år og gleder oss til neste gang .
Ps Di har også Spansk mat og på hjørnet har di en liten Italiensk avdeling med den beste Italienske Is kremen jeg har smakt

2  Takk, 102arnee

Anmeldt 30. oktober 2018

Han med briller spytta på meg, og slo meg . Da jeg sa maten smakte møkk. grusomt jeg må anbefale alle til å droppe dette stedet

4  Takk, Mia h
Anmeldt 16. september 2018

Kom hjem 13/9-18 etter en uke i Playa del ingles.
Var på Trollstuen de fleste dagene.
Biffen er bare helt i toppklassen, mør og god.
Servicen var kjempe god

1  Takk, L2-tor
Anmeldt 29. april 2018

Styr unna dette stedet. Har vært innom her mange ganger i årenes løp, men nå er det slutt. Dårlig kvalitet og juks. På tida at eieren, gir seg nå, litt leit å oppleve hvordan kvaliteten har gått til bunns. De jukser deg gjerne både på kvalitet og pris.

Dato for besøk: april 2018
5  Takk, Aud S
Anmeldt 24. mars 2018

Hvorfor gå hit når det finnes god mat like i nærheten ? Reno, el Duke, las Brasas, Spisestua.Show Boat etc

Dato for besøk: april 2017
5  Takk, Bjørn J

Reisende som så på Nye Trollstua, så også på

Playa del Ingles, Maspalomas

Har du vært i Nye Trollstua? Del dine erfaringer!