“Kjekk plass Hyggelige folk ”
Anmeldelse av Nye Trollstua

Nye Trollstua
Vurdert som nr. 561 av 639 Restauranter i Maspalomas
Anmeldt 5. november 2018 via mobile enheter

Dette er en skikkelig Restaurant ikke en kafeteria .
Her har di Gran Canaria’s største utvalg i Norsk mat Raspeballer og Ribbe er favoritt .
Vi kommer igjen hvert år og gleder oss til neste gang .
Ps Di har også Spansk mat og på hjørnet har di en liten Italiensk avdeling med den beste Italienske Is kremen jeg har smakt

2  Takk, 102arnee

Anmeldt 30. oktober 2018

Han med briller spytta på meg, og slo meg . Da jeg sa maten smakte møkk. grusomt jeg må anbefale alle til å droppe dette stedet

4  Takk, Mia h
Anmeldt 29. april 2018

Styr unna dette stedet. Har vært innom her mange ganger i årenes løp, men nå er det slutt. Dårlig kvalitet og juks. På tida at eieren, gir seg nå, litt leit å oppleve hvordan kvaliteten har gått til bunns. De jukser deg gjerne både på kvalitet og pris.

Dato for besøk: april 2018
5  Takk, Aud S
Anmeldt 24. mars 2018

Hvorfor gå hit når det finnes god mat like i nærheten ? Reno, el Duke, las Brasas, Spisestua.Show Boat etc

Dato for besøk: april 2017
5  Takk, Bjørn J
Anmeldt 10. mars 2018 via mobile enheter

Veldig «daff» pizza uten crisp og smak. Burde vist bedre før vi gikk inn med Vikingarne som bakgrunnsmusikk. Mitt følge hadde medium stekt mixed grill. Var well done eller snarere gone. Stay away!

Dato for besøk: mars 2018
4  Takk, Asola1967

Reisende som så på Nye Trollstua, så også på

Playa del Ingles, Maspalomas

Har du vært i Nye Trollstua? Del dine erfaringer!