“Juletur til Playa”
Anmeldelse av Nye Trollstua

Nye Trollstua
Vurdert som nr. 491 av 642 Restauranter i Maspalomas
Anmeldt 23. desember 2018 via mobile enheter

Var innom Nye Trollstua for å se om de hadde juletallerken på menyen for vi hadde tenkt å spise der på julekvelden. Fikk da opplyst at juletallerken kostet kr 800,- på julekvelden! Dette er en turistfelle så hold dere langt unna dette stedet!!

1  Takk, JohnnyRB

Anmeldt 2. desember 2018 via mobile enheter

Litt skuffet etter å ha drømt om ett bedre nordisk måltid på GC! Hyggelig personal veier ikke opp for helhetsinntrykket!

Takk, jorunng392
Anmeldt 5. november 2018 via mobile enheter

Dette er en skikkelig Restaurant ikke en kafeteria .
Her har di Gran Canaria’s største utvalg i Norsk mat Raspeballer og Ribbe er favoritt .
Vi kommer igjen hvert år og gleder oss til neste gang .
Ps Di har også Spansk mat og på hjørnet har di en liten Italiensk avdeling med den beste Italienske Is kremen jeg har smakt

2  Takk, 102arnee
Anmeldt 30. oktober 2018

Han med briller spytta på meg, og slo meg . Da jeg sa maten smakte møkk. grusomt jeg må anbefale alle til å droppe dette stedet

5  Takk, Mia h
Anmeldt 29. april 2018

Styr unna dette stedet. Har vært innom her mange ganger i årenes løp, men nå er det slutt. Dårlig kvalitet og juks. På tida at eieren, gir seg nå, litt leit å oppleve hvordan kvaliteten har gått til bunns. De jukser deg gjerne både på kvalitet og pris.

Dato for besøk: april 2018
5  Takk, Aud S

Reisende som så på Nye Trollstua, så også på

Playa del Ingles, Maspalomas

Har du vært i Nye Trollstua? Del dine erfaringer!