“God mat og hyggelig betjening”
Anmeldelse av Nye Trollstua

Nye Trollstua
Vurdert som nr. 551 av 634 Restauranter i Maspalomas
Anmeldt 28. desember 2018

Nylig tilbake fra 14 dager på Gran Canaria. Spiste flere ganger på Nye Trollstua. Veldig god mat og mye mat. Hyggelig betjening. Vi takker for mange fine kvelder med alle som jobber på restauranten.

Takk, Terje V

Anmeldt 25. desember 2018 via mobile enheter

Turistfelle!!! Dyrt, med middelmådig mat. Ribben jeg spiste var helt Ok, lite tilbehør og en potet. Min samboer fikk 3 pinnekjøtt pinner med lite smak og lite tilbehør. Riskremen var en katastrofe ! Minnet mer om risengryn suppe med uferdig kokte risengryn og en merkelig saus badet rundt på tallerken. Hadde ingenting med riskrem ågjøre! Eieren var godt synlig beruset allerede da vi kom. Det eneste som drar opp her er hyggelige og hardtarbeidende servitører som gjør sitt aller beste! Vi fikk ikke det vi ble lovet da vi bestilte og ta en sånn blodpris for litt middelmådig julemat er en skam.

Takk, beateo809
Anmeldt 23. desember 2018 via mobile enheter

Var innom Nye Trollstua for å se om de hadde juletallerken på menyen for vi hadde tenkt å spise der på julekvelden. Fikk da opplyst at juletallerken kostet kr 800,- på julekvelden! Dette er en turistfelle så hold dere langt unna dette stedet!!

Takk, JohnnyRB
Anmeldt 2. desember 2018 via mobile enheter

Litt skuffet etter å ha drømt om ett bedre nordisk måltid på GC! Hyggelig personal veier ikke opp for helhetsinntrykket!

Takk, jorunng392
Anmeldt 5. november 2018 via mobile enheter

Dette er en skikkelig Restaurant ikke en kafeteria .
Her har di Gran Canaria’s største utvalg i Norsk mat Raspeballer og Ribbe er favoritt .
Vi kommer igjen hvert år og gleder oss til neste gang .
Ps Di har også Spansk mat og på hjørnet har di en liten Italiensk avdeling med den beste Italienske Is kremen jeg har smakt

2  Takk, 102arnee

Reisende som så på Nye Trollstua, så også på

Playa del Ingles, Maspalomas

Har du vært i Nye Trollstua? Del dine erfaringer!