Artig for store og små

Synes badelandet var heilt kurant, mye artig for barna.Noe slitt,men lite betydning.Mange... les mer

Anmeldt 26. januar 2020
MTPNN
Ikke imponert.

30euro for alle over 140cm, i tillegg 4 euro pr solseng. Dyrt nok for en sliten park. Ok utvalg i... les mer

Anmeldt 7. januar 2020
Dolly987
Trondheim, Norge
Les alle 5 643 anmeldelsene

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Gran Canaria
2025 av 5 643 anmeldelser
Anmeldt 12. oktober 2018 via mobile enheter

For 2 voksne og 1 barn (7 år) kostet det en liten formue å komme inn. Ble sluset gjennom en «gang» der det var papegøyer. Gutten som gikk først ble fysisk holdt igjen av en der og papegøyen ble plassert på skulderen hans, han ble livredd. Når han nesten fikk panikk ble de irritert på han da han kunne skremme fuglene!!!!
4 € pr solseng er dyrt, men det var ingen andre alternativer. Det som gikk igjen overalt er at det er skittent, mye fugledritt, og mye ekkelt i vannet. Noen sklier var veldig morsomme, men folk som jobbet der var lite hyggelige og dårlig i engelsk.
Dyrt og mindre god mat å kjøpe der. Ekkelt med masse katter som gikk rundt der overalt. Garderober/do var kjempeskittent, lite vedlikeholdt og rett og slett ekkelt. Vi valgte å tørke i sola og dusje på hotellet.
Turistfelle- STYR UNNA!

Dato for opplevelse: oktober 2018
1  Takk, monicaj913
Anmeldt 4. oktober 2018 via mobile enheter

Betaler for mye for inngang, drikke og mat. Bra sikkerhet med badevakter overalt. Men de er furtne! Turistfelle!

Dato for opplevelse: oktober 2018
Takk, tronde437
Anmeldt 22. august 2018 via mobile enheter

Utrolig dyr park i dårlig stand. Vi er fem i familien, barn som er 9, 10 og 15 år. Betalte litt over 110 euro til å komme oss inn, når vi hadde vært der i under en time og ventet så lenge i kø så sjekket vi rett og slett om vi kunne få pengene tilbake.
Vi snakket med en i resepsjonen og spurte om det var mulig dersom køene var altfor lange og ventetiden også. Han var utrolig frekk og så lite serviceinnstilt at jeg har aldri i mitt voksen liv opplevd så dårlig service. Har jobbet selv på hotell, restaurant og med kundebehandling hele mitt liv og hvis jeg hadde snakket sånn til kunder så jeg hadde jeg mistet jobben min.

Med dårlig smak i munnen kjøpte vi fast pass fordi ventetiden var ellers over 1 time per skli. Så da ble det 50 euro i fast pass i tillegg til 112 euro i inngangsbillett. Selv om vi hadde fast pass var ventetiden rundt 20-30min per skli.

Parken selv er veldig slitt, og føltes ikke helt trygg. Maten er dyrere enn i Norge og ikke god.
Anbefales absolutt ikke til noen å bruke penger på denne parken!

5  Takk, Freyja B
Anmeldt 21. august 2018 via mobile enheter

Tok turen til Aqualand med venner. Dyrt å komme inn. Når vi først var inne måtte vi stå i gjennomsnitt 30min i kø før hver attraksjon, det selv med fast pass bånd til 10 euro ekstra. Dårlig kvalitet på den overprisede maten.

2  Takk, Mr_HakonS
Anmeldt 15. august 2018

Parken er stor og har noen nyheter. Ser noen skriver den ikke er ryddig, men det er ikke sant. Ryddig, vedlikeholdt og "rent vann". Noe for en vær smak. Sjøløver er det også. Er med på at det er dyrt ca 27E for voksen og 17E for barn samt 11E for de mellom 3-5 år. Ta prisen med en liten klype salt, men ca. Selvsagt blir det dyrt om du er en stor familie. Men bestill på nett, men husk da gjelder billetten fra dagen etter og 90 dager. Evt. ta med rabatt kuponger som du får overalt bla. på flyplassen. Vi har både småbarn og tenåring. Men vi drar bare 1-2 ganger når vi er her. Mange andre bademuligheter på øya. Alle kommune har som regel offentlige bassen og opp til flere. Da utebasseng.
Drar du sett av dagen fra 10-17.00(nesten) parken er stor.

Takk, FreddyAH