Fantastisk flott park

Fantastisk flott park! Rent og ryddig over hele parken, hyggelige ansatte! Var der med barn på 1 og... les mer

Anmeldt 19. juli 2022
Cwbslinda
Husk ID til barn som er 10 år

Måtte betale full pris for barn da vi ikke hadde id til barna med. Da ble ble det voksen pris. For... les mer

Anmeldt 29. november 2022
Joahin89
Les alle 5 941 anmeldelsene

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Gran Canaria
Anmeldt 12. desember 2018 via mobile enheter

Utrolig dyrt og dårlig service.. Først koster det 40 € for å komme inn, så skal de ha 5 € per skap, 5 € per solseng etc etc.. Det var også gammelt og slitt. Virket ikke som det var fokus på sikkerhet og 30 % av vannskliene var ute av drift.. Dere er advart... Ikke kast vekk pengene deres...

Dato for opplevelse: desember 2018
2  Takk, 484joachimk
Anmeldt 12. oktober 2018 via mobile enheter

For 2 voksne og 1 barn (7 år) kostet det en liten formue å komme inn. Ble sluset gjennom en «gang» der det var papegøyer. Gutten som gikk først ble fysisk holdt igjen av en der og papegøyen ble plassert på skulderen hans, han ble livredd. Når han nesten fikk panikk ble de irritert på han da han kunne skremme fuglene!!!!
4 € pr solseng er dyrt, men det var ingen andre alternativer. Det som gikk igjen overalt er at det er skittent, mye fugledritt, og mye ekkelt i vannet. Noen sklier var veldig morsomme, men folk som jobbet der var lite hyggelige og dårlig i engelsk.
Dyrt og mindre god mat å kjøpe der. Ekkelt med masse katter som gikk rundt der overalt. Garderober/do var kjempeskittent, lite vedlikeholdt og rett og slett ekkelt. Vi valgte å tørke i sola og dusje på hotellet.
Turistfelle- STYR UNNA!

Dato for opplevelse: oktober 2018
2  Takk, monicaj913
Anmeldt 4. oktober 2018 via mobile enheter

Betaler for mye for inngang, drikke og mat. Bra sikkerhet med badevakter overalt. Men de er furtne! Turistfelle!

Dato for opplevelse: oktober 2018
Takk, tronde437
Anmeldt 22. august 2018 via mobile enheter

Utrolig dyr park i dårlig stand. Vi er fem i familien, barn som er 9, 10 og 15 år. Betalte litt over 110 euro til å komme oss inn, når vi hadde vært der i under en time og ventet så lenge i kø så sjekket vi rett og slett om vi kunne få pengene tilbake.
Vi snakket med en i resepsjonen og spurte om det var mulig dersom køene var altfor lange og ventetiden også. Han var utrolig frekk og så lite serviceinnstilt at jeg har aldri i mitt voksen liv opplevd så dårlig service. Har jobbet selv på hotell, restaurant og med kundebehandling hele mitt liv og hvis jeg hadde snakket sånn til kunder så jeg hadde jeg mistet jobben min.

Med dårlig smak i munnen kjøpte vi fast pass fordi ventetiden var ellers over 1 time per skli. Så da ble det 50 euro i fast pass i tillegg til 112 euro i inngangsbillett. Selv om vi hadde fast pass var ventetiden rundt 20-30min per skli.

Parken selv er veldig slitt, og føltes ikke helt trygg. Maten er dyrere enn i Norge og ikke god.
Anbefales absolutt ikke til noen å bruke penger på denne parken!

Dato for opplevelse: august 2018
6  Takk, Freyja B
Anmeldt 21. august 2018 via mobile enheter

Tok turen til Aqualand med venner. Dyrt å komme inn. Når vi først var inne måtte vi stå i gjennomsnitt 30min i kø før hver attraksjon, det selv med fast pass bånd til 10 euro ekstra. Dårlig kvalitet på den overprisede maten.

Dato for opplevelse: august 2018
2  Takk, Mr_HakonS