Rent og ryddig, men vi har sett det før.

Langt inne i en dal ligger denne parken. Et brunt og karrig landskap blir plutselig grønt. Parke er... les mer

Anmeldt 13. mars 2020
janh112
Oslo, Norge
Nå også med delfin oppvisning

Vi var tilbake i Palmitos park etter 23 år, og ble imponert over hvor mye mer den har å tilby nå... les mer

Anmeldt 9. mars 2020
nilsms2014
Les alle 7 580 anmeldelsene

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Gran Canaria
Anmeldt 23. oktober 2018 via mobile enheter

Herlig dag med masse dyr og ikke minst ørner og andre store fugler i fri nytelse. Avslutta med papegøyeahow. Kult

Takk, Sunora1814
Anmeldt 12. oktober 2018 via mobile enheter

Likte parken godt både meg og mine barn. Eneste som trakk ned var blodprisen på mat og drikke i parken.

Dato for opplevelse: desember 2017
Takk, annev503
Anmeldt 11. oktober 2018 via mobile enheter

Bestilte turen via internett dagen før. Tok buss 70 fra Maspalomas til parken. Greit med folk, ingen trengsel.
Fikk med oss de 4 showene som var i parken, spesielt Ørn/Falk og delfinshowet var gode. Disse er nødvendig for at et besøk i parken skal være vellykket. Litt mye fugler som vises frem, kunne hatt litt mer variasjon. Kjekt også i akvariedelen av parken.
Vi hadde medbragt mat/drikke men noterte oss at prisene på drikke var i overkant.
Fornøyde tok vi bussen tilbake til feriesenteret.
Kan anbefales

Takk, Gunleif
Anmeldt 2. oktober 2018 via mobile enheter

Har vært i mange bedre dyrehager.
Denne reklamerer for å ha mange forskjelige dyr, men det er mest fugler, krypdyr å plantehager. Delfin showet er helt ok..
fuglene var desvere plasert veldig mange i alt for små bur, noen fugler var alene i bare små netting bokser. De fleste burene var skittne, å jeg personlig syns det var litt trist. Liten park, høy pris, å ikke helt den standaren jeg håpet på.
Er du fugle entusiast eller vil veldig gjerne se delfiner, så for all del :)

Takk, Nikita M
Anmeldt 3. september 2018

En flott park å tilbringe dagen på.
Frodig og fin park med stor variasjon av dyr. Det så ut til at samtlige dyr hadde det bra og hadde representable bur.
Kjekke og lærerike show som er verdt å få med seg.
Litt dyr mat og drikke, men slik er det nå i slike parker. Gratis parkering og frodige stier inne i selve parken. Litt bratte bakker til tider.
Kan anbefale et besøk her både for store og små.

Dato for opplevelse: august 2018
2  Takk, Kenneth_gm