en fantastisk park med høy standard til å være canarisk😊

for en nydelig park! dette var en fantastisk opplevelse, det var ryddig å stelt mye aktivitet i... les mer

Anmeldt 13. januar 2024
tunneltrollet
Steinkjer, Norge
Wow

Ble sterkt anbefalt å dra, hadde egentlig ikke tenkt til å dra da jeg har vært i så mange... les mer

Anmeldt 29. desember 2023

fra kr 756,20
fra kr 465,36
Anmeldt 16. november 2018 via mobile enheter

Adkomst:
Tok 45 bussen til parken. Bussturen tok 1 time pga alle stoppene, men helt ok:-) billettene kostet 30€ for 5 stk, tur/retur, og det tror jeg er konkurransedyktig opp mot taxi.

Oppholdet:
Parken er veldig bra lagt opp, vi gikk fra show til show og det ga en veldig fin opplevelse. Nok tid imellom showene til å se oss rundt. Showene var meget bra! Horrible priser på bildetaking osv, men det er jo frivillig:-)
Mange mange ting og se, toaletter og restauranter var rene og pene, og riktig "spacet". Reptilparken lå til slutt i løypa, slik at det siste vi så, etter souvenirbutikken faktisk var dyr, og det teller positivt i min bok:-)
Alt i alt, meget bra dag for familien!
Vi var der i 5 timer og det holdt:-)

Dato for opplevelse: november 2018
1  Takk, Haakon P
Anmeldt 23. oktober 2018 via mobile enheter

Herlig dag med masse dyr og ikke minst ørner og andre store fugler i fri nytelse. Avslutta med papegøyeahow. Kult😁

Takk, Sunora1814
Anmeldt 12. oktober 2018 via mobile enheter

Likte parken godt både meg og mine barn. Eneste som trakk ned var blodprisen på mat og drikke i parken.

Dato for opplevelse: desember 2017
Takk, annev503
Anmeldt 11. oktober 2018 via mobile enheter

Bestilte turen via internett dagen før. Tok buss 70 fra Maspalomas til parken. Greit med folk, ingen trengsel.
Fikk med oss de 4 showene som var i parken, spesielt Ørn/Falk og delfinshowet var gode. Disse er nødvendig for at et besøk i parken skal være vellykket. Litt mye fugler som vises frem, kunne hatt litt mer variasjon. Kjekt også i akvariedelen av parken.
Vi hadde medbragt mat/drikke men noterte oss at prisene på drikke var i overkant.
Fornøyde tok vi bussen tilbake til feriesenteret.
Kan anbefales

1  Takk, Gunleif
Anmeldt 2. oktober 2018 via mobile enheter

Har vært i mange bedre dyrehager.
Denne reklamerer for å ha mange forskjelige dyr, men det er mest fugler, krypdyr å plantehager. Delfin showet er helt ok..
fuglene var desvere plasert veldig mange i alt for små bur, noen fugler var alene i bare små netting bokser. De fleste burene var skittne, å jeg personlig syns det var litt trist. Liten park, høy pris, å ikke helt den standaren jeg håpet på.
Er du fugle entusiast eller vil veldig gjerne se delfiner, så for all del :)

Takk, Nikita M