Bra delfin og rovfuglshow!

Imponerende delfinshow og rovfuglshow! Restauranten terningkast 3. Men absolutt en fin dag, verd... les mer

Anmeldt 30. november 2022
Bombiskompis
Narvik, Norge
Fin opplevelse for store og små

Stor og fin dyrehage som ligger en grisgrendt kjøretur fra Maspalomas. Moderne anlegg og godt... les mer

Anmeldt 19. januar 2022
Weeg101
Norge
Les alle 7 737 anmeldelsene

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Gran Canaria
Gran Canaria Buggy Tours
521 anmeldelser
Anmeldt 7. januar 2019 via mobile enheter

Dersom du vil besøke Palmitos Park i rullestol bør du ha en sterk person til å trille deg. Bakkene opp er mange og bratte. Og enda verre nedover. Vi fikk hjelp av en ung mann. Du kan leie scooter, men bør ha god kjøreerfaring. Parken er stufull av folk, og det er bratt i bakkene. En må være veldig forsiktig.

Dato for opplevelse: desember 2018
1  Takk, tonetta
Anmeldt 6. januar 2019

Var i parken med våre to døtre på 10 og 15 år, og begge hadde en flott opplevelse som oss voksne også. Tok bussen fra Bahia Feliz, tar over en time med alle stoppene så litt lang busstur.

Parken er skikkelig idyllisk og vakker samtidig som man finner alle dyrene, fiskene og fuglene. Masse fine blomster også.

Ørneshow er bra, delfinshowet også.

Absolutt verdt et besøk.

Dato for opplevelse: desember 2018
1  Takk, amira042
Anmeldt 16. november 2018 via mobile enheter

Adkomst:
Tok 45 bussen til parken. Bussturen tok 1 time pga alle stoppene, men helt ok:-) billettene kostet 30€ for 5 stk, tur/retur, og det tror jeg er konkurransedyktig opp mot taxi.

Oppholdet:
Parken er veldig bra lagt opp, vi gikk fra show til show og det ga en veldig fin opplevelse. Nok tid imellom showene til å se oss rundt. Showene var meget bra! Horrible priser på bildetaking osv, men det er jo frivillig:-)
Mange mange ting og se, toaletter og restauranter var rene og pene, og riktig "spacet". Reptilparken lå til slutt i løypa, slik at det siste vi så, etter souvenirbutikken faktisk var dyr, og det teller positivt i min bok:-)
Alt i alt, meget bra dag for familien!
Vi var der i 5 timer og det holdt:-)

Dato for opplevelse: november 2018
1  Takk, Haakon P
Anmeldt 23. oktober 2018 via mobile enheter

Herlig dag med masse dyr og ikke minst ørner og andre store fugler i fri nytelse. Avslutta med papegøyeahow. Kult

Dato for opplevelse: oktober 2018
Takk, Sunora1814
Anmeldt 12. oktober 2018 via mobile enheter

Likte parken godt både meg og mine barn. Eneste som trakk ned var blodprisen på mat og drikke i parken.

Dato for opplevelse: desember 2017
Takk, annev503