“Veldig god mat til en hyggelig pris”

Restaurante Bamboo Garden Iily
Vurdert som nr. 118 av 644 Restauranter i Maspalomas
Anmeldt 19. desember 2018 via mobile enheter

Kinamat slik vi kjenner det, hyggelig og liten restaurant, god service og rask matservering med god kvalitet.
Absolutt verdt et besøk

Takk, catharinamyhrew

Anmeldt 25. oktober 2018

Overraskende god mat, Vi startet med gode vårruller. Diger meny på mange språk. Crispy var oversatt med knirke. Vi spiste derfor knirke and og kylling. Anda var slik dn bør være, rett tilbehør og gode pannekaker. Kyllingen, ble mye deig og lite kylling.
Effektiv og oppmerksom service.

Takk, bentemoent
Anmeldt 5. april 2018 via mobile enheter

Hyggelig betjening uten masse tull og ablegøyer. Som forrett valgte jeg grønnsaksuppe, smakte nydelig. Resten av følget valgte vårruller, alle var fornøyde. Hovedrett crispy duck, tjaaaaa sånn passe, ble litt tørt. Resten av følget på totalt 5 personer hadde variert meny. Ble litt blandet tilbakemelding, sånn passe fra alle. Smaker mye av det samme alle rettene. Ris er ris uansett hva som puttes inn i den. Ble mett hele gjengen, men manglet det lille ekstra som gir god poengsum. Ja, verd et besøk, for konkurransen i området er ikke knallhard.

Dato for besøk: april 2018
Takk, L271SLjand
Anmeldt 2. januar 2018 via mobile enheter

Dette stedet var en særdeles hyggelig opplevelse! Veldig god mat, og servitør med glimt i øyet! Denne restauranten anbefales om du vil ha god kinesisk mat! Takk for en god opplevelse!

Dato for besøk: januar 2018
Takk, Iris V
Anmeldt 2. januar 2018

Veldig hyggelig personale, de snaker godt engelsk. God mat. Artige glass med regnings-drinken ;) Rent og pent.
Hadde en stor gjeng fra NL ved siden av oss og personale laget en litt flamme show med maten demmes. Det var morsomt å se på.

Dato for besøk: desember 2017
Takk, CervezaTaran

Reisende som så på Restaurante Bamboo Garden Iily, så også på

Gran Canaria, Kanariøyene
Playa del Ingles, Maspalomas

Har du vært i Restaurante Bamboo Garden Iily? Del dine erfaringer!