Botanical Park of Maspalomas (El Parque Botanico de Maspalomas)
E-sykkel eller terrengsykkeltur: Tapas-smak i en aboriginal grotte: 4 timer

Bestill på forhånd
fra
USD 83,80
per voksen
Sjekk tilgjengelighetSe fullstendig produktinformasjon

Ulike måter å oppleve Botanical Park of Maspalomas (El Parque Botanico de Maspalomas) på
Anmeldt 30. desember 2017 via mobile enheter

Et fint lite sted som er et lite avbrekk fra alt det turistpregede. Mange forskjellige planter å se på. Fint og velholdt område å gå i og med krakker man kan slappe av på. Pluss for at det er gratis.

Dato for opplevelse: desember 2017
Takk, stelnor
Anmeldt 10. februar 2017

Er verd turen innom, om man liker å se trær og planter fra svært mange land, gratis inngang å en flott rundtur i svale omgivelser om dagen en varm. Sett av litt tid for det er mye å se på. litt info om vært tre/plante er det også.

Dato for opplevelse: februar 2017
Takk, frankk909
Anmeldt 9. februar 2016

Denne parken er utrolig nok gratis å besøke. Her kan en ta med nistepakke og ta lynsjen i en fargesprakende oase i gåavstand midt i mellom Maspalomas og Playa del Ingles. Virkelig en oase i ørkenen!

Takk, triros788513
Anmeldt 4. februar 2016

Vi koste oss i denne lille hagen full av fine planter og sommerfugler. Gratis inngang.Vi var der på vinteren men den er nok enda flottere på sommeren når flere planter er i blomst.

Takk, 660heidis
Anmeldt 29. januar 2016

Her er det mange forskjellige planter og trær fra nesten hele verden. Det er gratis å gå inn, men er ikke oppe på lørdager/søndager og andre hellidager.

Takk, Jan190444