“Deilig mat, god service”
Anmeldelse av 'ARDI

'ARDI
Vurdert som nr. 10 av 1 017 Restauranter i Arona
Anmeldt 28. november 2018 via mobile enheter

Utmerket italiensk restaurant, en av de beste matopplevelsene på turen. Lite trekk for litt tam tiramisu, men resten av maten var meget vellaget og smakfull. Nydelig vin.

Takk, Annette N

Anmeldt 23. oktober 2018 via mobile enheter

Maten var perfekt og vinen vi fikk anbefalt av servitøren var veldig god. Koselig liten italiensk restaurant med ca. 10-12 bord.

Takk, Kingkongoskar
Anmeldt 21. oktober 2018 via mobile enheter

God mat bra betjening. Nydelig pasta. Perfekt biff. Flinke og hyggelige servitører.
Kommer gjerne tilbake.

Takk, LivA_13
Anmeldt 16. juli 2018 via mobile enheter

Koselig plass med trivelige og flinke kelnere.
Menyen består av få retter men gode, vi spiste biff og til drikke hadde vi italiensk rødvin som ble anbefalt av kelner, den var også meget god
Kommer gjerne tilbake til denne flotte resturanten

Dato for besøk: juli 2018
1  Takk, 567alfb
Anmeldt 20. juni 2018

Vi var to par som skulle feriere to uker på Tenerife. Vi hadde lest om denne restauranten på Trip Advisor og valgte den første kveld. Ute var det en litt kveld, men inne var det varmt og hyggelig. Vi ble ønsker hjertelig velkomne og fikk god informasjon om både mat og drikke. Maten var varmt og velsmakende og vinen god. Vi koste oss og anbefaler stedet

Dato for besøk: februar 2018
1  Takk, Astri H

Reisende som så på 'ARDI, så også på

Granadilla de Abona, Tenerife
Playa de las Americas, Arona

Har du vært i 'ARDI? Del dine erfaringer!