“Ferieavsluttning”
Anmeldelse av ARDI

ARDI
Vurdert som nr. 13 av 1 069 Restauranter i Arona
Anmeldt 26. januar 2019 via mobile enheter

Topp sted, nydelig tunfisk til forrett og lammecarré var helt topp. Et sted som virkelig kan anbefales

Takk, 182hannel

Anmeldt 25. januar 2019

Liten og trivelig restaurant med god service og deilig mat. Vi fikk en lammecarré som var helt nydelig, mens tiramisuen var som vanlig god. Vi kommer tilbake for en lammemiddag til!

Takk, Bente S
Anmeldt 21. januar 2019 via mobile enheter

Veldig god italiensk mat og drikke. Utmerket service! Vi var både mett og fornøyd når vi gikk. Anbefales!

Takk, 407annemarief
Anmeldt 17. januar 2019 via mobile enheter

Nydelig mat, meget god service og koselige lokaler. Vi ankom tidlig (kl 18.00) og fikk bord. For besøk senere på kvelden lønner det seg å reservere. Anbefales på det sterkeste!

Takk, Magz68
Anmeldt 28. november 2018 via mobile enheter

Utmerket italiensk restaurant, en av de beste matopplevelsene på turen. Lite trekk for litt tam tiramisu, men resten av maten var meget vellaget og smakfull. Nydelig vin.

Takk, Annette N

Reisende som så på ARDI, så også på

Granadilla de Abona, Tenerife

Har du vært i ARDI? Del dine erfaringer!