“Out fore dinner”

'ARDI
Vurdert som nr. 14 av 1 159 Restauranter i Arona
Anmeldt 27. februar 2019 via mobile enheter

Frábær veitingastaður
Mjög góður matur og frábær þjónusta
Sjaldan fengið eins vel eldaðann og góðan þorsk hér á Tenerife
Væri til í að fara þangað aftur á morgun

Dato for besøk: februar 2019
Takk, gudmundurpals

Anmeldt 12. februar 2019

To ganger besøkte vi Ardi denne gangen og vi kommer garantert igjen neste år. Nydelig mat, topp service og veldig koselig atmosfære, absolutt beste måltider vi hadde på Tenerife denne gangen.

Dato for besøk: februar 2019
Takk, Harud5
Anmeldt 26. januar 2019 via mobile enheter

Topp sted, nydelig tunfisk til forrett og lammecarré var helt topp. Et sted som virkelig kan anbefales

Takk, 182hannel
Anmeldt 25. januar 2019

Liten og trivelig restaurant med god service og deilig mat. Vi fikk en lammecarré som var helt nydelig, mens tiramisuen var som vanlig god. Vi kommer tilbake for en lammemiddag til!

Takk, Bente S
Anmeldt 21. januar 2019 via mobile enheter

Veldig god italiensk mat og drikke. Utmerket service! Vi var både mett og fornøyd når vi gikk. Anbefales!

Takk, 407annemarief

Reisende som så på 'ARDI, så også på

Los Cristianos, Arona

Granadilla de Abona, Tenerife

Har du vært i 'ARDI? Del dine erfaringer!