“Fantastisk ny indisk restaurant!!!”
Anmeldelse av Dubái Lounge

Dubái Lounge
Bestill bord
tor. 18.7.
20:00
Vurdert som nr. 51 av 1 171 Restauranter i Arona
Anmeldt 3. februar 2019 via mobile enheter

Maten og servicen er ypperlig. De har et godt utvalg av retter og man velger selv hvor sterk maten skal være Vi var 13 stykker i vårt reisefølge og alle var strålende fornøyde. Servitørene var svært hjelpsomme og hyggelige. De satte på Barne-TV på TV slik at de yngste i reisefølge skulle kose seg.

En plass vi vil komme tilbake til igjen og igjen ved turer til Tenerife

Dato for besøk: februar 2019
1  Takk, grantk499
DelhiDelights, Gerente på Dubái Lounge, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. februar 2019

Dear guest.

Anmeldt 26. januar 2019 via mobile enheter

Store retter og god indisk mat. Du går ikke herfra sulten. Veldig god service. Kan anbefale dette stedet.

Dato for besøk: januar 2019
1  Takk, jannickeb2015
DelhiDelights, Gerente på Dubái Lounge, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. januar 2019

Dear guest.

Anmeldt 7. desember 2018 via mobile enheter

Dette stedet var det dårligste stedet vi besøkte her. Maten var dårlig og servicen deretter. Veldig hyggelig personale med en gang vi kom men underveis «forsvant» dem helt. Når vi sa ifra t vi ikke fikk det vi bestilte ble vi fullstendig ignorert. Ville aldri gått hit igjen.

Takk, camillab26
DelhiDelights, Gerente på Dubái Lounge, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. desember 2018

Greetings from Delhi Delights & Dubai Lounge!

We have received your feedback about your dining experience at the Delhi Delights. It is extremely disappointing and upsetting for me that we fared so poorly in delivering service. I assure you that at Delights we take extreme care to ensure that service and food are of highest quality, however in this case we have clearly failed.
We have taken a serious note of your feedback and assure you that we will do everything it takes to ensure that such incidents are never repeated.

Once again i apologies sincerely for all the inconvenience caused to you and really hope that you will give us an another opportunity.

Eagerly looking forward to see you again !

General Manager

Anmeldt 21. oktober 2018 via mobile enheter

Veldig god mat og hyggelig betjening. Mye mat, så om dere er flere kan dere godt bestille en rett færre enn dere her - for så og dele.
Ikke blant det billigste på Tenerife, men verdt pengene. Anbefales A+++

Takk, JEHeggholmen
DelhiDelights, Gerente på Dubái Lounge, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. oktober 2018

Dear Jan-Erik H. Thank you so much for sharing your experience and words of appreciation. We are humbled by your words and delighted to know that you enjoyed the cuisine and our hospitality.

Anmeldt 4. juli 2018 via mobile enheter

Fengum barnlaust parakvöld og fórum á Dubai Lounge. Urðum ekki fyrir vonbrigðum. Alltaf gaman að borða mat sem maður treystir sér ekki í að elda sjálfur. Frábær matur og frábær þjónusta. Fengum lokal vín sem passaðu mjög vel með sterkum mat og er það mikill plús. Það besta hingað til á Tenerife. Tónlistin var 80’s og peppaði kannski ekki upp konseptið en við hlógum mikið og skemmtum okkur yfir playlistanum. Top class!

Dato for besøk: juli 2018
1  Takk, Sigurdur T
DelhiDelights, Gerente på Dubái Lounge, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. juli 2018

Dear Sigurdur T;

Reisende som så på Dubái Lounge, så også på

Playa de las Americas, Arona

Har du vært i Dubái Lounge? Del dine erfaringer!