“Bad service”

Vurdert som nr. 406 av 1 069 Restauranter i Arona
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Anmeldt 15. november 2018 via mobile enheter

Pent sted og maten var god MEN: servitørene kunne ikke smile og de lo av våre spørsmål om maten. Til tross for at det var lite besøkende så hadde servitørene ikke tid til å høre alle våre spørsmål og de kom heller ikke underveis å spurte om maten var god. På grunn av denne «tidsnøden» fikk vi ikke bestilt annet enn vann til maten. Vi gav ikke tipps og kommer aldri tilbake!

Takk, krisfur

Anmeldt 27. mai 2017 via mobile enheter

Vi har spist på denne restauranten mange ganger, og alltid vært fornøyd. Spiste der fredag kveld, og endte opp med diare. Vi kan ikke anbefale denne restauranten til noen.

Dato for besøk: mai 2017
Takk, Tor Helge E
Anmeldt 27. mars 2017

Var to par som spiste her. To spiste grillete reker, en spiste dagens fisk og en spiste kanin. Maten var smakløs med dårlig og lite tilbehør. Vin til 32 euro var høydepunktet. Jevnt over skuffende.

Dato for besøk: mars 2017
Takk, 277arnee
Anmeldt 22. februar 2017 via mobile enheter

Dessverre en skuffelse sammenlignet med tidligere år. Kelneren var sur, og maten vi spiste, var middelmådig sammenlignet med hva vi har spist der før. Trist, vi kommer ikke tilbake.

Dato for besøk: februar 2017
Takk, Kirsti27
Anmeldt 20. februar 2017 via mobile enheter

Vi hadde bra erfaring etter tidligere besøk, men siste kvelden skulle vi kose oss med god mat, vin og dessert. Maten og vinen var bra, men så var det slutt, ingen så oss eller brydde seg om oss. Det var flere kelnere der, men alle drev med andre ting, telte penger, pratet sammen og gjestene var glemt. Det ble ingen dessert eller kaffe her denne kvelden. Vi gikk skuffet videre. Det var flere som reagerte på servicen denne kvelden. Elendig!

Dato for besøk: februar 2017
Takk, Sissel H

Reisende som så på La Barca, så også på

Playa de las Americas, Arona

Har du vært i La Barca? Del dine erfaringer!