Anmeldt 5. juli 2018 via mobile enheter

Typisk syden hotell. Har alt, god mat, flotte basseng og god service. Gode familierom. Stor sandstrand rett i nærheten hvor det er langgrunt og flott for små barn. Mange familier på hotellet av alle nasjonaliteter

Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, Vegard F
Anmeldt 27. februar 2018 via mobile enheter

Flott hotell, reint og fint. Rolig familiested. All inklusive er ikke å foretrekke. Kjedelig buffet. Det finnes ingen spisesteder i nørheten så dette er eneste alternativ. Hyggelig personale. Hjelpsomme. Fine bassebgområder. Godt alternativ for familier med mange aktiviteter.

Dato for oppholdet: februar 2018
Takk, 917evad
Anmeldt 5. mars 2016 via mobile enheter

Kjempe flott hotell med al inclusive. Koselig ansatte og en flott gjeng aktivitør. Rent og ryddig til enhver tid. Flott basseng og kun en tur over veien til stranden som hadde sandstrand. Maten var helt fantastisk. Masse utvalg og hele tiden forandring så man ikke ble lei. Vi var der i 14 dager og synes det var helt topp. Mulighet for spa behandlinger bil leie og bestilling av turistturer ved hotellet. Enkelt å ta buss for egene opplevelsesturer.
Får ikke sagt nok bra om dette hotellet☺

Dato for oppholdet: september 2015
3  Takk, e_gutte
Anmeldt 5. januar 2016 via mobile enheter

Min første opplevelse på et "all inclusive " hotell .
Det var ikke akkurat noe jeg hadde kunne tenkt meg, men fulgte familiens ønsker.
Jeg kunne ikke ha tatt mer feil.
Et fantastisk hotell!!!
Flotte rene rom.
Flott og rent uteareal .
God underholdning .
God mat og en betjening som gav en service over all forventning og det en kunne forvente!!
Hit drar jeg igjen, og anbefaler dette til alle !!!

Dato for oppholdet: juni 2015
2  Takk, 775_ysteinb
Anmeldt 7. august 2015

for ett flott anlegg og bo på. her har vi virkelig kost oss begge gangene vi har vært her. ypperlig service, flotte resturanter og spise på. hele 6 forskjellige og velge mellom. rent, flotte rom og flott beliggenhet rett ved stranden. og for noen flotte og hyggelige mennesker som jobber der.

Romtips: familie rommene er flotte.kan bli varmt med balkong mot bassenget.på baksiden bare morgensol.
Dato for oppholdet: juni 2015
Takk, Sylvi J