Gratis avbestilling frem til 30.05.21
SPAR USD 48
FindHotelUSD 62
travelup.comUSD 97
Anmeldt 20. september 2019 via mobile enheter

Veldig veldig bra hotell i Mellieha. Vi ankom hit på ettermiddagen
og det tok 5 minutter å sjekke inn. Veldig bra. Vi fikk kort som kunne brukes til å sette ting på rommet når vi handlet i barene. Hotellet hadde spa-avdeling og utlån av håndklær. Hotellet hadde 2 bassenger, 1 nede på bakkeplan og 1 på takterrasse. Denne var kun for voksne. Frokosten var veldig god og hadde godt utvalg. Eneste som kunne vært bedre var minibaren. Denne var ikke kald dessverre. Men ellers var dette er superbra hotell med veldig flott rom. Sengene var mye og airconditionen var veldig bra. Anbefales for alle. Både voksne og barn.

Dato for oppholdet: juni 2019
3  Takk, stinebratteng1
MaritimMalta, Guest Relations Manager på Maritim Antonine Hotel & Spa, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. september 2019

Kjære stinebratteng1

Tusen takk for at du valgte å tilbringe tid med oss og at du tok deg tid til å sende inn en så varm anmeldelse av Maritim Antonine Hotel & Spa.

Det er ekstremt givende å høre at gjestene våre har opplevd en minneverdig opplevelse, og du er min forsikring om at din vennlige vurdering er sendt til alle avdelinger som absolutt ser frem til å ønske deg velkommen igjen snart.

med vennlig hilsen

Libby Punshon

Gjesteforhold

Anmeldt 26. juli 2017

Et hotell i den tyske Maritim kjeden, og her er det gjennomført tysk standard og orden. Hotellet har to flotte utendørsbasseng, og en flott spa avdelig. Kjempegod standard og orden, og gullende rent overalt. Kan anbefales.

Romtips: Be om rom med balkong
Dato for oppholdet: juli 2017
  • Reisetype: Reiste med venner
2  Takk, OFuglestad
MaritimMalta, Guest Relations Manager på Maritim Antonine Hotel & Spa, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. august 2017

Dear Teaa28,

Many thanks for taking your time in writing your review for the Maritim Antonine Hotel and Spa and leaving us a wonderful 5 Star Rating.

We are delighted to read that you have enjoyed your experience with us and that your stay was an enjoyable one. We are happy to read that everything from the food to our standards were to your liking.

I have passed on your comments to the relative heads of departments for their reading and review.

We look forward to having the pleasure in welcoming you back with us, should you choose to visit Malta again in the near future.

I wish you a lovely Summer ahead. All the best for now and thanks again.

Warmest regards
Nadine Mohr
Guest Relations Manager

Anmeldt 18. august 2016

Stedet kunne vært bra, men det som er fint ved første øyekast ødelegges av manglende vedlikehold. Flere av rommene og hotellet generelt sliter blant annet med mugg som ikke synes å tas på alvor. Takterassen er dog veldig fin.

Dato for oppholdet: juli 2016
Takk, andreashI1619RW
Anmeldt 31. juli 2016 via mobile enheter

Koselig by, fint hotell og rolig. Lite stykke å gå til stranda, men overkommelig og heller ikke så dyrt med taxi.
Stranda er veldig full så smart å være tidlig ute, men Maritim Antoine har et fint basseng på taket som er perfekt å sole seg ved.
Utsikten fra tak-terrassen er også en veldig imponerende kirke/katedral.
Dette stedet anbefaler typen og jeg.

Dato for oppholdet: juli 2016
Takk, 97pernilled
Anmeldt 25. august 2015

Blod på sengeklær,dårlig vasket bad.tidligere utsjekkingssystem enn standard.snill barmann som holdt åpent etter 11. Alt rundt stenger tidlig av butikker.tungvindt til stranda da bussene er fulle og kjører forbi.

Dato for oppholdet: juni 2015
Takk, Susanne V