JI N
4,0 av 5 boblerAnmeldt 8. nov. 2018via mobile enheter
Dato for oppholdet: november 2018
Sasha C, ManagerRadisson Blu Resort & Spa, Malta Golden Sands, svarte på denne anmeldelsen
Besvart 19. nov. 2018
Dear JI N ,

We appreciate that you have taken the time to review our resort.

On behalf of the management and staff here at the Radisson Blu Resort & Spa, Golden Sands we would like to thank you for your custom and we look forward to hosting you once again in the near future.

Best Regards,
5.8 km fra Radisson Blu Resort & Spa, Malta Golden Sands
Gratis parkering
Se flere hoteller i Mellieha
Anmeldt 4. oktober 2018

Hotellet ligger for seg selv 8 km fra St. Paul. Her er ingen støyende biler etc. Gode bussforbindelser. Personalet på hotellet er imøtekommende og hjelpsomme. Egen sandstrand utenfor. Flere spisesteder og egen liten butikk hvor man får det nødvendigste.

Dato for oppholdet: september 2018
Takk, Geir D
Sasha C, Front Office Manager på Radisson Blu Resort & Spa, Malta Golden Sands, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. oktober 2018

Dear Geir D ,

We appreciate you taking a moment to share your experience online.

On behalf of our entire team at the Radisson Blu Resort & Spa , Golden Sands , we would like to thank you for your custom and we hope to see you again in the near future!

Yours Truly ,
Sasha

Anmeldt 28. mai 2018

Dato for oppholdet: mai 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Radisson Blu
Sasha C, Front Office Manager på Radisson Blu Resort & Spa, Malta Golden Sands, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. juni 2018

Anmeldt 14. juli 2017 via mobile enheter

Hotellet er fantastisk flott både ute og inne!
Rommene fine og rene,
Airconditionen funket fint ,
Frokosten er 5 stjerners og det er resten av restaurantene på anlegget også
Fin underholdning på kveldene og aktiviteter du kan være med på på dagtid både for barn og voksene .
Bassengene er flotte og aldri vanskelig og få solsenger,
Hotellet ligger langt vekk fra Valetta og Sliema( halv time m taxi unna)
Ikke noe for ungdommer..
FLOTT strand ved siden av noe som er et STORT pluss!
Alt i alt :FLOTT👍👍👍

Dato for oppholdet: juli 2017
1  Takk, 214anneelisabethe
Anmeldt 25. juni 2017 via mobile enheter

Flott hotell med super service, dette var tur nr 2 da vi ikke ville tegne medlemskap i 2015. Fikk da tilbud om en "billig" tur til. Utfordringen var at selger i 2015 lover gratis transport til/fra flyplassen, frokost og leilighet med utsikt mot havet. Ettersom vi ikke hadde dette skriftlig fikk vi ingen av delene. Selger fra 2015 jobbet ikke her lengre... Hmm merkelig?? Not!

Dato for oppholdet: juni 2017
1  Takk, karsteinh2016
Anmeldt 12. mars 2017 via mobile enheter

Fantastisk sted og hotell. Problemet er jo hotellreiser som virker som et useriøst firma. Selv om de driver med salg var vi ikke plaget med selgere overhodet. Vi måtte gjennom en ganske lang presentasjon siste dagen, men det var helt ok for dem da vi sa nei takk til tilbudet. Absolutt verdt de 2900 kronene for hele familien en uke der. Hadde hotellet vært et charter reisemål hadde de definitivt trukket mange turister. Fantastisk strand rett ved hotellet. Utrolig flott mat på alle restaurantene der. Eneste minuset med hotellet er at det ligger litt avsides til, så en er nødt til å reise en del med buss. Men avstandene til andre steder er jo ikke noe å nevne. Bussene går hele tiden. Husk å ha lommepenger på forhånd. Det finnes ingen minibank der.. skulle gjerne reist dit igjen!

Dato for oppholdet: september 2016
1  Takk, 441anjal