Anmeldt 31. oktober 2016 via mobile enheter

God mat fine rom å go betjening. Vi var veldig fornøyd med alt! Reint å ryddig. Det her kan anbefales. Vi var der i forbindelse med besøk på Bømlo folkehøyskole, hadde også mange fine turer rund om på øya! Vi ses snart igjen.

Dato for oppholdet: oktober 2016
Takk, Brede F
Anmeldt 23. oktober 2016 via mobile enheter

Usedvanlig opplevelse. Jeg ble frarådet fra å benytte meg av kjøkkenet deres.

Rommet var slitt og ikke spesielt innbydende.

Utsjekk var også problematisk. Jeg varslet tidlig utreise og ville svært gjerne betale for oppholdet ved innsjekk. Dette viste seg å ikke være mulig. Neste morgen ble jeg da stående og fikk ikke kontakt med nattevakten slik at jeg kunne få betalt. Dette ordnet seg da kjøkkenpersonellet kom på arbeid og kunne lokalisere betjeningen.

Jeg tror en er mer tjent med et annet hotell med litt reisevei dersom en skal besøke Bømlo.

Dato for oppholdet: september 2016
Takk, SteinA740
Anmeldt 16. september 2016 via mobile enheter

Rommet hadde hatt vannskader, noe som var synlig på tapet på rommet.
Frokost var enkel, og restauranten var lite innbydende.
Hotellet trenger oppgradering for å fremstå som attraktivt.
Forholdsvis rimelig.

Dato for oppholdet: september 2016
Takk, myraunet
Anmeldt 25. juli 2016

Dette var jevnt over dårlig, skittent rom i kjelleren siden vi reiste med hund generellt labert med null uterom. Toppet det hele med at de støvsugde en varmepumpe i spisesalen under frokostserveringen, skikkelig delikat not. Reis heller videre til Bekkjarvik eller Herdla

Dato for oppholdet: mai 2016
Takk, Bjørn S
Anmeldt 8. november 2014

Overnattet her en natt iforbindelse med jobb. Gammelt og slitt hotell, men med veldig hyggelige ansatte. Rommet var stort, og slitt men rent. Ikke noe problem å sove her en natt eller to.
Pluss for hotellet var en veldig god frokost, og det var en rimelig overnatting. Helt greit sted å ligge hvis en skal være for en natt eller to.

Romtips: Rom i 2 etg var helt ok. Hadde rom 214, og det var egentlig et fire manns rom så det var stort. Innerst i gangen så det var stille og rolig.
Dato for oppholdet: november 2014
1  Takk, Marianne M