Anmeldt 15. juli 2017 via mobile enheter

Slitte rom, under vanlig standard på rommet som burde vært pusset opp, ingen såpe på rommet når jeg sjekket inn. Ellers rent og gode senger! Meget hyggelig betjening som gjør dette hotellet så bra. Det var god og masse å velge imellom til frokost.

Dato for oppholdet: juni 2017
Reisetype: Reiste alene
Takk, mortyblack13
Anmeldt 12. juni 2017 via mobile enheter

Enkle rom, noen med felles bad og toalett andre er nyoppusset og har eget bad. God mat til overkommelig pris. Plasseringen gir et fint utgangspunkt for utflukter i området. Hyggelig og serviceinnstilt personale.

Dato for oppholdet: juni 2017
Takk, 863andersv
Anmeldt 9. mars 2017

Har overnattet på Bømlo Hotell flere ganger og denne gangen ble jeg veldig positivt overrasket. Hotellet hadde middags buffe men utrolig god mat og nydelig dessert.
Rommene har ikke det nyeste designet, men er rene og har fri wifi som fungerer utmerket. Stille og rolig hotell med koselig betjening. God frokost er også et pluss.
Det er ikke mye å gjøre rundt hotellet men er en her på jobb er dette et flott sted og overnatte.

Romtips: Rom 217 ligger i enden av en gang og rett ved nødutgang.
Dato for oppholdet: mars 2017
  • Reisetype: Reiste alene
Takk, Marianne M
Anmeldt 31. oktober 2016 via mobile enheter

God mat fine rom å go betjening. Vi var veldig fornøyd med alt! Reint å ryddig. Det her kan anbefales. Vi var der i forbindelse med besøk på Bømlo folkehøyskole, hadde også mange fine turer rund om på øya! Vi ses snart igjen.

Dato for oppholdet: oktober 2016
Takk, Brede F
Anmeldt 23. oktober 2016 via mobile enheter

Usedvanlig opplevelse. Jeg ble frarådet fra å benytte meg av kjøkkenet deres.

Rommet var slitt og ikke spesielt innbydende.

Utsjekk var også problematisk. Jeg varslet tidlig utreise og ville svært gjerne betale for oppholdet ved innsjekk. Dette viste seg å ikke være mulig. Neste morgen ble jeg da stående og fikk ikke kontakt med nattevakten slik at jeg kunne få betalt. Dette ordnet seg da kjøkkenpersonellet kom på arbeid og kunne lokalisere betjeningen.

Jeg tror en er mer tjent med et annet hotell med litt reisevei dersom en skal besøke Bømlo.

Dato for oppholdet: september 2016
Takk, SteinA740