Anmeldt 5. juli 2021

Vi ble møt med 2 meget hyggelig personer. Og Steinar og Stina ble vi godt kjent med og de ønsket å gjøre vårt opphold til en opplevelse.
Vanskelig å fortelle hva som ble den beste opplevelsene for det var så mange ting vi kunne gjøre.
Men det ble bading, badstue, en fantastisk rundtur rundt loppa, fjell turer og fisking med de flotte fiske båtene de hadde.
Ja det var nok det å få kveite som er det er det beste jeg har opplevd. Men alt var bra

Takk, egilmoe
Steinar Halvorsen, Eier på Sandland Brygge, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. juli 2021

Hjertelig takk for tilbakemeldingen, og det var en stor glede for oss at du fikk oppleve drømmen om kveitefangst. Dere er hjertelig velkommen tilbake til oss på Sandland. Vi ønsker dere en fortsatt riktig flott sommer.

Sandland brygge - En fantastisk base-kamp

Vakkert ute i Loppa! Rammen rundt vårt opphold : «grønt og frodig landskap - sjø og høye grønne fjell, mye vakkert å hvile øynene på….»

Vi bodde perfekt på anleggets leiligheter. Upåklagelig service, kunne blant annet leie kajakk, sykkel, bil og båt! De ordnet alt vi spurte om…. Her er aktivitet for både store og små

Til og med været hadde de prikket inn, sol og godvær - takk takk også for det Stina og Steinar☀️☀️

Avsluttet vår langhelg med cruise rundt Loppa øy! Fuglefjellet med mange fuglearter - også mye ørn fikk vi sett!
Havfiske i godvær på selveste Lopphavet.
Snakker om gyldne øyeblikk ute på Finnmarkskysten

Anbefales virkelig
Mange takk sier damene fra Hammerfest og Kirkenes

Takk, annekarie2021
Steinar Halvorsen, Eier på Sandland Brygge, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. juli 2021

Deres besøk vil glemmes sent. For en artig gjeng dere er. Timene forsvant som dugg for solen og plutselig sto vi på kaia og lurte på hvor dagene hadde blitt av. Vi er utrulig stolte og ydmyke av tilbakemeldingen din og vil gjøre vårt aller beste om du og/eller dere besøker oss igjen.

Anmeldt 28. juni 2021

Vi har besøkt Sandland Brygge, vi var to familier med små barn. Leide et godt utstyrt hus, helt supert for to Familier med små barn. Det er hyggelige verter, god service og aktiviteter for alle. Flott plass som vi virkelig anbefaler!

Takk, kristinpI8086PL

Hjertelig takk for den fine tilbakemeldingen. Det er alltid trivelig å møte blide og positive mennesker som dere og ekstra artig var det å se de to små bli med på fisketur med "nistepakken" i handa. Og det aller beste da de kom tilbake med kveita over 20kg. Vi håper vi sees igjen.

Anmeldt 28. juni 2021

Til Stina og Steinar - tusen hjertelig takk for en utrolig opplevelse vi fikk hos dere på Sandland Brygge. I vakker Finnmarksnatur har dere etablert et anlegg som det er umulig og ikke ha lyst å komme tilbake til. Gjestfriheten, guidingen, turene på sjø og land og flotte boenheter har satt seg godt i minnet - og maten var både kortreist, spennende - hit vil jeg gjerne komme igjen. Et ypperlig sted for enhver form for rekreasjon, enten man kommer som familie, alene eller sammen med venner. Vi koste oss i 4 dager og var glad i hjerte da vi reiste hjem, tusen takk <3
Hilsen Kari Næssvik

Takk, L5538RVkarin

For en fantastisk tilbakemelding å få, tusen hjertelig takk. Det å få lov og være i lag med dere var en flott opplevelse for oss med mye god humor og latter der vi ikke tar hverandre for høytidelig. Det er er slike stunder vi mimrer om når mørketiden kommer.
Velkommen tilbake

Anmeldt 16. mai 2021

Det er langt å reise til Loppa og Sandland Brygge, men når du først ankommer er stedet helt magisk. Litt som et uoppdaget Lofoten, og der fjellene ruver rett opp fra havet opp til himmelen.

Havet er fullt av fisk og det er lett å få mye storfisk, som er fascinerende selv for de som ikke er så fiskegale. Har syklet rundt på øya, sett reinsdyr i hagene, sel og ørn.

Det er en egen badstu på anlegget der vi kunne springe rett ned på stranda og kjøle oss ned før neste omgang i varmen. Ungene storkoste seg i stranda med skjellsanking og der de fant masse andre små dyr, fisker og skjell.

Romtips: Snakk med Stina før ankomst og forklar eventuelle behov.
Dato for oppholdet: mai 2021
1  Takk, tovel962
Steinar Halvorsen, Eier på Sandland Brygge, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. mai 2021

Tusen takk for den kjempegode tilbakemeldingen og vi setter stor pris på at dere tok turen til oss på Sandland Brygge. Det er svært hyggelig å høre at dere har trivdes her på Sandland i lag med oss. At dere også synes at Sandland er et magisk sted gjør oss umåtellig stolte av plassen vår. Av hele vårt hjerte ønsker vi å takke for besøket og håper våre veier krysses også en gang i fremtiden. Vi ønsker dere en god tur hjem.
Med vennlig hilsen
Stina og Steinar