Gratis avbestilling frem til 16.08.22
Gratis avbestilling frem til 16.08.22
Agoda.comUSD 148
FindHotelUSD 148
Anmeldt 10. juli 2021 via mobile enheter

Nordpå Et fantastisk godt sted å være!
Som å komme til sin egen hytte! Varm, lun, god atmosfære i gamle, men velholdte, og nyere omgivelser. Jeg, for min del, trives best med å bo i den gamle delen - i vandrerrom.
På Nordpå får vi den beste velkomst av et serviceminded, trivelig vertskap, god tradisjonsmat i "nye drakter", gode samtaler, ro og lange tanker - eller latter og glede i godt lag Her vil vi fortsette å bo når vi trenger avkobling fra hverdagen og påfyll til nye dager. Tusen takk til Siri og Ragnar som skaper "et hjem for seg, ei hytte for oss"

Romtips: Alltid åpent!
Dato for oppholdet: mai 2021
Takk, Bente S
Anmeldt 31. juli 2021

Romtips: If you want luxury go for the rooms in the new part - If you want to sleep like a "norwegian hiker" choose the bunk-beds.