Orbitz.com
Travelocity
Agoda.com
Anmeldt 28. juli 2021 via mobile enheter

Vi fikk servert nydelig lokallaget mat og drikke i fantastisk trivelige omgivelser. Det kan anbefales på det sterkeste!!!
Ett veldig trivelig vertskap og en fabelaktig god kokk gjorde at besøket på Nordpå Fjellhotell ble et særdeles trivelig besøk.

Takk, Hege Beate T
Anmeldt 17. juli 2021

Fantastisk plass! Fantastisk mat! Fantastisk atmosfære!
Var her og spilte konsert, og vi fikk verdens beste velkomst. Maten var helt i toppklasse, og folkene som jobber her er virkelig noen du må møte! Tusen takk!

Takk, 806axelf
Anmeldt 10. juli 2021 via mobile enheter

Nordpå Et fantastisk godt sted å være!
Som å komme til sin egen hytte! Varm, lun, god atmosfære i gamle, men velholdte, og nyere omgivelser. Jeg, for min del, trives best med å bo i den gamle delen - i vandrerrom.
På Nordpå får vi den beste velkomst av et serviceminded, trivelig vertskap, god tradisjonsmat i "nye drakter", gode samtaler, ro og lange tanker - eller latter og glede i godt lag Her vil vi fortsette å bo når vi trenger avkobling fra hverdagen og påfyll til nye dager. Tusen takk til Siri og Ragnar som skaper "et hjem for seg, ei hytte for oss"

Romtips: Alltid åpent!
Dato for oppholdet: mai 2021
Takk, Bente S
Anmeldt 31. juli 2021

Romtips: If you want luxury go for the rooms in the new part - If you want to sleep like a "norwegian hiker" choose the bunk-beds.