“Horribel oppførsel overfor kundene”
Anmeldelse av Venezia Pizzeria

Ingen bilder tilgjengelig
Har du et bilde?
Legg det til.
Venezia Pizzeria
Vurdert som nr. 1 av 1 Restauranter i Aure
Anmeldt 20. august 2021

Behandler kunder dårlig. Sjekk betalingsautomaten før dere betaler med kort. Dette har skjedd to ganger i løpet av kort tid, dvs. i løpet av samme dag på to forskjellige tidspunkter. Begge hendelsene skjedde med to av mine venninner når spiste der. Plutselig betaler du for to retter i stedet for én.

Takk, samirasaidm

Anmeldt 20. august 2021

Ufin betjening. Veiver bort folk fra kassa. Rakk ikke drikke opp brusen før de kom å tok den av bordet. Vært der to ganger, og begge gangene betalte vi for mer enn vi skulle. Anbefales IKKE.

Takk, Sigrid Langseth S
Anmeldt 24. juli 2021

Sur og lite trivelig betjening. Kommer og tar av mat og drikke før du har rukket og spist opp maten. Spør ikke en gang. Ikke så mye som et smil eller takk. Virker stresset og bryter seg frem blant gjestene. Virker arrogant hvis du lurer på noe. Styr unna.

Takk, atleo180
Anmeldt 3. juli 2021

Fikk hår i maten for tredje gang. Min datter ville ikke ha maten og nekter å spise hos dere igjen. Var pizza takeaway. Jeg har også opplevd at kyllingen deres har hatt en bismak.

Takk, lillym536

Har du vært i Venezia Pizzeria? Del dine erfaringer!