“Pizza-lunsj”
Anmeldelse av Hardangergutane

Hardangergutane
Vurdert som nr. 16 av 56 Restauranter i Hardanger
Beskrivelse: Servering av heimelaga pizza, produksjon av eplemost, samt ulike typer sider. Mulighet for å bestille guidet omvisning og sidersmaking. Gårdsutsalg med mulighet for å kjøpe egenproduserte produkter.
Anmeldt 11. juli 2021 via mobile enheter

Pizza for hele familien.
Kjempe gode smaker og bunn. Glutenfri alternativ
Perfekt stopp på veien for familien Anbefales

1  Takk, 746bjarnew

Anmeldt 9. juli 2021

Fantastisk god pizza i vakre omgivelser ved sørfjorden! Sinnsykt god cider og eplemost Kan anbefales på det sterkeste Vi kommer garantert tilbake

1  Takk, lenea76
Anmeldt 7. juli 2021 via mobile enheter

Vakre omgivelser, hyggelige lokaler, eplemost ,hyggelig betjening og nydelig pizza. Prøv pizza med viltkjøtt, smakte helt magisk

1  Takk, Age H
Anmeldt 6. juli 2021

Nyt utsikten av fjell som speiler seg i fjorden med fantastisk god pizza og nydelig sider hos Hardangergutane på Børve.

1  Takk, inepetrinejosefine
Anmeldt 30. juni 2021

Har vært innom flere ganger for å handle både eplesaft og cider. Sist testet vi også nydelig pizza og cider på kaien. Finnes ikke bedre sted å nyte den enn med Sørfjorden som bakgrunn. Ellers er cideren og eplesaften en favoritt hos både store og små hos oss. Bruker dem ofte som gaver.

1  Takk, Elin B

Reisende som så på Hardangergutane, så også på

Har du vært i Hardangergutane? Del dine erfaringer!