“Cidersmaking og pizza”
Anmeldelse av Hardangergutane

Hardangergutane
Vurdert som nr. 16 av 56 Restauranter i Hardanger
Beskrivelse: Servering av heimelaga pizza, produksjon av eplemost, samt ulike typer sider. Mulighet for å bestille guidet omvisning og sidersmaking. Gårdsutsalg med mulighet for å kjøpe egenproduserte produkter.
Anmeldt 17. juli 2021 via mobile enheter

Vi var her for cidersmaking og pizza. Det var en helt nydelig plass og hyggelige ansatte. Cidersmakingen var helt ok. Vi kunne heller bestilt 3 flasker til halve prisen, istedenfor å bare få 3 glass. Der var ikke et kurs, kun smaking. Men morsomt å være med på! Pizzaen var utrolig god. Vi bestilte takeaway og det var ikke før vi kom hjem at vi oppdaget at de hadde gitt oss feil topping på pizzaen, men det var det lite å gjøre med. Og god var den uansett :)

Takk, 10celinek

Anmeldt 12. juli 2021

Familien hadde et fantastisk besøk hos Hardangergutane! De kunne by på smaking av nydelig lokalprodusert sider og en spennende omvisning i sideriet, med et hyggelig vertskap. Avsluttet omvisningen med deilig pizza servert i perfekte omgivelser! 5 stjerner for totalpakken.

Takk, Heggis1
Anmeldt 11. juli 2021 via mobile enheter

Pizza for hele familien.
Kjempe gode smaker og bunn. Glutenfri alternativ
Perfekt stopp på veien for familien Anbefales

1  Takk, 746bjarnew
Anmeldt 9. juli 2021

Fantastisk god pizza i vakre omgivelser ved sørfjorden! Sinnsykt god cider og eplemost Kan anbefales på det sterkeste Vi kommer garantert tilbake

1  Takk, lenea76
Anmeldt 7. juli 2021 via mobile enheter

Vakre omgivelser, hyggelige lokaler, eplemost ,hyggelig betjening og nydelig pizza. Prøv pizza med viltkjøtt, smakte helt magisk

1  Takk, Age H

Reisende som så på Hardangergutane, så også på

Har du vært i Hardangergutane? Del dine erfaringer!