Nydelig på fjellturer

Anmeldt 6. oktober 2017
561siljeb
Fantastisk fjellområde tilgjengelig fra alle kanter

Vi startet med Beitostølen som utgangspunkt for fot- og sykkelturer i nærområdet. Gikk opp Bitihorn... les mer

Anmeldt 13. juli 2017
Osloulven
Oslo, Norge

De mest populære turene og aktivitetene i og rundt Jotunheimen
fra USD 1 507,84
Anmeldt 6. oktober 2017 via mobile enheter

Gikk dagsturer noen dager i begynnelsen av september i Jotunheimen. Fantastiske turer, og nydelig fint høstvær. Hit kommer vi tilbake!

Dato for opplevelse: september 2017
Takk, 561siljeb
Anmeldt 13. juli 2017 via mobile enheter

Gikk opp Bitihorn den bratte siden og ned den "slake". Flott tur. Diverse småturer i fjellene rundt Beitostølen.
Tok sykkeltur fra Bygdin innover langs vannene med strandhogg på de mange flotte strendene der.
Videre Jotunheimvegen ( bomvei) fra Bygdin til Skåbu med flott natur på begge sider langs hele veien, på en veldig fin fjellvei.
Deretter opp til Gålå via Baukholstulen, videre Peer Gynt veien ( bomvei) ned til Skeikampen og videre til Tretten.
Flott tur med fantastisk natur hele veien.
Godt egnet for både bil-, sykkel-, mc- og fotturer.
Gode muligheter for overnatting flere steder underveis.

Dato for opplevelse: juli 2017
Takk, Osloulven
Anmeldt 7. august 2016 via mobile enheter

Vi kjørte bare igjennom Jotunheimen med bil, likevel var det en fantastisk opplevelse. Mange flotte stoppeplasser. Anbefales!

Dato for opplevelse: august 2016
Takk, KetilHveding
Anmeldt 17. august 2015

Passe lengde på turen, trenger ikke være topp trent. Bruk dagen og nyt utsikt og turfølge. Anbefaler to matpauser og drikke underveis.

Dato for opplevelse: august 2015
1  Takk, Kjersti H
Anmeldt 10. juni 2015 via mobile enheter

Utrolig pent og fint naturlandskap. Viser Norge fra sin beste side. Krystallklart vann med store flott fjell i bakgrunnen.

Dato for opplevelse: juni 2015
Takk, robinv73