TripAdvisor
Publiser
Innboks
Søk
Anmeldt 1. mai 2019 via mobile enheter

Spis her, det vil du ALDRI angre på!! Fantastisk mat, presentasjon og kontakt med kokken #chef_tobiasjoutsen. Ellers er strålende utgangspunkt for tur sommer, høst, vår og vinter!
#jotunheimen # ranonee

Dato for oppholdet: mai 2019
Takk, 15birgitr
Anmeldt 1. mai 2019 via mobile enheter

Selv om hotellet sikkert hadde hatt godt av en liten oppussing står ikke maten tilbake for noe. Helt på høyde med noen av de beste restaurantene i Norge, kjøkkensjefen er sjeldent engasjert og dyktig. Maten er i seg selv grunn nok til å booke et opphold.

Dato for oppholdet: mai 2019
Takk, Tomassen2013
Anmeldt 17. september 2018 via mobile enheter

Absolutt aldeles fantastisk 3 retters middag! Dette var ein stor, positiv overraskelse i høgfjellet Romma var heilt ok. Frukost ok. Betjeninga var veldig greie- vi fekk hunderom, sjølv med kort varsel.

Dato for oppholdet: september 2018
Takk, janneo121
Anmeldt 14. august 2018

Det er sjeldent jeg blir så positivt overrasket som ved dette oppholdet. Middagene var fantastiske, med lokale råvarer kreativt satt sammen til en symfoni av smaksnytelser. Her vil jeg tilbake!

Middagen startet med at kokken gav en god forklaring om rettene og egnede viner, etter maten kom kokken ut til hvert bord og spurte om hva vi syntes var bra og om det var noe som var eventuelt noe som ikke falt i smak. Foruten matnytelse så ligger stedet sentralt for mange flotte turer Jotunheimen. Vi hadde det som base for fks tur på Glittertinden og Sognefjellet.

Romtips: Hadde rom mot vannet, fungerte utmerket.
Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, CJRummelhoff
Anmeldt 30. juli 2018 via mobile enheter

Maten var ikke annet en helt fantastisk!
Chef Tobias leverte en superb 3 retters. Alt fra maten til atmosfæren var 100%.
Kan absolutt varmt anbefales!! Vel verdt turen, uansett hvor du kommer fra..
Hadde fint kjørt 4 timer igjen kun for maten!

Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, 771daniel