Anmeldt 7. mai 2019 via mobile enheter

Middagen er verdt turen. Kan garantere at dere ikke får bedre mat noen andre steder i Jotunheimen. Kokketeamet er entusiaster og tryller frem de flotteste retter. Dette er kokkekunst på høyt nivå. Godt utgangspunkt for turer til Loftet, Leirdalen, Smørstabbsbreen med alle 2000meter toppene. Hyggelig og hjelpsom betjening. Litt slitte rom og hus, men rent. Har vært her fem år på rad i starten av mai og kommer garantert igjen.

Takk, perole2014
Anmeldt 1. mai 2019 via mobile enheter

Spis her, det vil du ALDRI angre på!! Fantastisk mat, presentasjon og kontakt med kokken #chef_tobiasjoutsen. Ellers er strålende utgangspunkt for tur sommer, høst, vår og vinter!
#jotunheimen # ranonee

Takk, 15birgitr
Anmeldt 1. mai 2019 via mobile enheter

Selv om hotellet sikkert hadde hatt godt av en liten oppussing står ikke maten tilbake for noe. Helt på høyde med noen av de beste restaurantene i Norge, kjøkkensjefen er sjeldent engasjert og dyktig. Maten er i seg selv grunn nok til å booke et opphold.

Takk, Tomassen2013
Anmeldt 17. september 2018 via mobile enheter

Absolutt aldeles fantastisk 3 retters middag! Dette var ein stor, positiv overraskelse i høgfjellet Romma var heilt ok. Frukost ok. Betjeninga var veldig greie- vi fekk hunderom, sjølv med kort varsel.

Dato for oppholdet: september 2018
Takk, janneo121
Anmeldt 14. august 2018

Det er sjeldent jeg blir så positivt overrasket som ved dette oppholdet. Middagene var fantastiske, med lokale råvarer kreativt satt sammen til en symfoni av smaksnytelser. Her vil jeg tilbake!

Middagen startet med at kokken gav en god forklaring om rettene og egnede viner, etter maten kom kokken ut til hvert bord og spurte om hva vi syntes var bra og om det var noe som var eventuelt noe som ikke falt i smak. Foruten matnytelse så ligger stedet sentralt for mange flotte turer Jotunheimen. Vi hadde det som base for fks tur på Glittertinden og Sognefjellet.

Romtips: Hadde rom mot vannet, fungerte utmerket.
Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, CJRummelhoff