Lol.travel
Anmeldt 18. april 2022

Helt topp fra start til slutt! Vi tilbrakte påsken på Jotunheimen Fjellstue og sitter igjen med fantastiske minner fra oppholdet. Bestilling og koordinering gikk helt smertefritt. Ole Ragnar var utrolig hyggelig, service minded og gjorde oppholdet helt perfekt. Vi opplevde virkelig at vi fikk det lille ekstra i alle sammenhenger! Fjellstuen har perfekt beliggenhet om toppturer står på agendaen, og langrennsløypene på Sognefjellet var kun en kort (og vakker) kjøretur unna. Videre bestilte vi treretters middag for to av kveldene, og for en matopplevelse vi fikk! Mat og anbefalt vinpakke var helt nydelig, og utsikten selvfølgelig upåklagelig. Et stort pluss med elbil-lader. Dette stedet vil vi virkelig anbefale! - Camilla & Joacim

Dato for oppholdet: april 2022
Takk, Suseby
Anmeldt 10. juli 2021 via mobile enheter

Overnattet en natt i begynnelsen av juli. Enkle, men rene og greie rom. Hyggelig betjening. Ladeplass for elbil fungerte utmerket.

Kan absolutt anbefale middagen der. Fjellstuen har fått tak i en bra kokk fra England som gjør det lille ekstra.

Romtips: Har el-bil lader
Takk, Siggen
Anmeldt 15. august 2020

Fantastisk god mat, flinke og hyggelige folk. Service og rom veldig bra. Hyggelig utsikt. Mange fine turer og topper like ved og innen kort bilturs avstand. Kommer gjerne tilbake. (Litt rydd og pynt rundt husveggene hadde løftet stedets utseende)

Dato for oppholdet: august 2020
Takk, K_Preg
Anmeldt 6. juli 2020 via mobile enheter

Ifm tur til Galdhøpiggen hadde vi to netter på Jotunheimen Fjellstue. Bygninger og rom er ikke førsteklasses, MEN maten er fantastisk. Vi har to dager fått servert gourmet måltider. Fredrik Skaugen og Mari Ruud har vartet opp med de beste tre retters måltider, samt at vi har fått fantastiske viner til maten. Dette stedet anbefales. Hyggelig betjening i tillegg.

2  Takk, 277arnee
Anmeldt 25. august 2019 via mobile enheter

Vi bodde her i forbindelse med tur til Galdøpiggen. Koselig fjellstue, kjempegod mat. Veldig hyggelige betjening.Anbefales som utgangspunkt for andre turer i Jotunheimen. Ville bodd her igjen om vi skal tilbake .

Dato for oppholdet: august 2019
Takk, 695birgitteh