eDreams
Anmeldt 1. august 2021

Ok opphold. Dårlig håndverk, halvferdig arbeid i leilighet.
Litt skittent. (Det er utført renovering, men ser ut som snekker ikke ble helt ferdig).
Åpne elektriske anlegg som ikke er hyggelig med barn til stede.
Maten var veldig enkel i forhold til prisnivå.
Stedet i seg selv er fint.
Prisnivået er generelt for høyt i forhold til kvaliteten.
Stedet har et stort potensiale, men det mangler noe på at man føler det er verdt pengene.
Man får et bra hotell til denne prisen ellers.
Noe av personalet virker lite serviceinnstilt og imøtekommende.
Tror stedet hadde hatt godt av større konkurranse.

Femundtunet er ellers en fantastisk plass, og vi hadde noen veldig fine dager.

Dato for oppholdet: august 2021
Takk, permariusl2014
Anmeldt 14. juli 2021

Definitivt en av de beste matopplevelsene man kan få i regionen. Mat i særklasse og omgivelser få spisesteder/hoteller kan skilte med! Anbefaler på det varmeste å ta turen hit, det er verdt kjøreturen!

Takk, Magnus A
Anmeldt 12. august 2020 via mobile enheter

Vi hadde en kjempefint opphold på Femundstunet.Vi fikk rom nr.1 med perfekt utsikt mot Femunndinnsjøen. Middagen var fantastisk god med lokale ingredienser. Vi har bare gode opplevelser og betjeningen var utrolig serviceminded. Et sted vi mer enn gjerne kommer tilbake til

Dato for oppholdet: august 2020
Takk, 735vibekel
Anmeldt 27. juli 2020 via mobile enheter

Stoppet kun for å spise - fikk servert fantastisk elgstek, perfekt tilberedt og flott presentert med deilig tilbehør.
De legger virkelig sjelen sin i å servere hjemmelaget tradisjonsrik mat, med et litt moderne tilsnitt.
Verdt et stopp i seg selv
Vakkert beliggende ved bredden av Femunden.

Takk, TerjeV61
Anmeldt 12. august 2018 via mobile enheter

Dette har vært en flott opplevelse! Flott leilighet, ren og stilig gulv, særlig på badet. Rikholdig og smakfull frokost. Festmiddagen var i særklasse med lokale råvarer smakfullt tilberedt. Måltidet var en glede for øyne, nese og gane. Hit drar jeg gjerne tilbake!

Dato for oppholdet: august 2018
Takk, HCMy