AogAV
Notodden, Norge
Anmeldelse av Hordatun Hotel
3,0 av 5 boblerAnmeldt 14. juli 2020
Dato for oppholdet: juni 2020
Romtips: Spør om rom med balkong og utsikt over Røldalsvannet!
3,0 av 5 boblerSted
    1.3 km fra Hordatun Hotel
    Restaurant
    3.8 km fra Hordatun Hotel
    Gratis parkering
    Main building winther reception, cafe, bar and restaurant
      3.4 km fra Hordatun Hotel
      • StayForLong
      31.8 km fra Hordatun Hotel
      Se flere hoteller i Roldal
      Anmeldt 2. desember 2019 via mobile enheter

Knall sted, for en enkel overnatting på vei fra sør/øst til vest. Beliggenheten er super, og leilighetene er topp!
      Hyggelig betjening og inkl frokost!
      Får ett trekk ned pga støy fra veien som ligger rett ved.

Dato for oppholdet: november 2019
      Reisetype: Reiste alene
      Takk, Mr_Viking1
      Anmeldt 9. august 2019

Leiligheter som var meget bra med alle fasiliteter man kan ønske av en leilighet. Kjøleskap, kaffekokere og muligheter å ordne det man ville. Rent og pent. Frokosten var enkel men velsmakende og servicen var veldig vennlig og hjelpsom. Absolut et sted for en å stoppe en natt

Takk, Anders O
      Anmeldt 28. juli 2019

Meget god service. Beliggenheten ved en trafikkert vei, støy. God støydemping når dører og vinduer var igjen, men når det er 25-30 grader blir det for varmt. God frokost. Veldig hyggelig betjening. Hotellet burde kanskje gjøre litt mer for å markedsføre hva man kan gjøre i området.

Romtips: Dropp utsikt, be om rom innover mot bakgården.
      Takk, Rudigre
      Anmeldt 20. juli 2019

Kjempe bra hotell!
      Vi var veldig fornøyde med servicen på hotellet. Vi glemte å gi beskjed at vi skulle ha med hund, men det ordnet de i løpet av kort tid slik at vi fikk et annet rom. De ordnet også med egen mat, som eks.saus tilpasset laktoseintoleranse.
      Hotellet anbefales!

Takk, Marita G
      Anmeldt 19. juli 2019

Her er det veldig hyggelig personal, det er flotte leiligheter, god mat, tipp topp stemning, god beliggenhet i idyllisk fjellheim. De er flinke til å tilrettelegge alle forhold. Vi hadde med hund, vi hadde en med matallergi. Alt kunne de ordne for oss

Takk, Cgf77777776766