Orbitz.comUSD 173
Agoda.comUSD 173
FindHotelUSD 173
Anmeldt 10. juni 2021

Rom med enkel standard og kjøkkenkrok for dem som vil lage mat selv. Enkel middagsmeny med få retter, noe som er naturlig covid19 situasjonen tatt i betraktning. Veldig god frokost med stort utvalg. Koselig restaurant med fantastisk utsikt over Røldalsvatnet. Fantastisk service og utrolig hyggelig betjening.

Takk, anne-gretheamundsen
Anmeldt 18. juli 2020 via mobile enheter

Vi reiste fra Grimstad til Bergen og valgte å ta en overnatting her på veien. Hyggelig betjening, fint rom (leilighet?), med eget rom med dobbeltseng og køyeseng i stuedelen. Vi bestilte pizza og nachos i restauranten på hotellet og maten kom etter kort tid. Ikke noen gastronomisk opplevelse, men grei og god mat for en familie. De tilbyr også mye "hverdagsmiddager", men dette fristet ikke denne kvelden. Frokost helt ok. Kommer gjerne igjen.

Takk, dnartslos
Anmeldt 14. juli 2020

Vi overnatta ei natt der underveis til Eidfjord i flott og varmt vær.
Røldal er et lite sted med svært begrenset antall spisesteder i nærheten. Men fortvil ikke; du får en over gjennomsnittet god pizza servert på hotellet.
Vi var der midt under corona-pandemien så det er mulig de varter opp med noe mer i normale tider. Hvis ikke; prøve den!
Fine, store rom. Velg for all del rom med balkong og utsikt mot Røldalsvannet.
Men OBS; er du vár for støy bør du kanskje velge et annet sted, (særlig hvis du sitter ute, noe vi gjorde). Kloss inntil E134 med masse tungtrafikk er jo dette ikke til å unngå, (oss plaget det lite).
Summa summarum; et absolutt bra sted å overnatte.
En veldig sterk treer!

Romtips: Spør om rom med balkong og utsikt over Røldalsvannet!
Dato for oppholdet: juni 2020
Takk, AogAV
Anmeldt 2. desember 2019 via mobile enheter

Knall sted, for en enkel overnatting på vei fra sør/øst til vest. Beliggenheten er super, og leilighetene er topp!
Hyggelig betjening og inkl frokost!
Får ett trekk ned pga støy fra veien som ligger rett ved.

Dato for oppholdet: november 2019
Reisetype: Reiste alene
Takk, Mr_Viking1
Anmeldt 9. august 2019

Leiligheter som var meget bra med alle fasiliteter man kan ønske av en leilighet. Kjøleskap, kaffekokere og muligheter å ordne det man ville. Rent og pent. Frokosten var enkel men velsmakende og servicen var veldig vennlig og hjelpsom. Absolut et sted for en å stoppe en natt

Dato for oppholdet: juli 2019
Takk, Anders O