eDreams
ZenHotels.com
Priceline
FindHotel
Anmeldt 22. juli 2019 via mobile enheter

Fin plass for bobiler men noe oppussing av sanitæranlegg burde gjøres pluss at det ser ut som hytten og andre bygninger er malt i fylla ikke mye som skal til for å heve standarden et par hakkmen for bobil turister er det vært pengen.

Dato for oppholdet: juli 2019
Takk, Sprocket66
Anmeldt 24. februar 2018 via mobile enheter

Fin beliggenhet sentralt i Røldal. Greit med butikken like ved. Liten kjøretur til Røldal skisenter, Seljestad og Haukelifjell. Hyttene trenger derimot en seriøs oppgradering. Vår familie er ikke kresne og tåler enkel standard, men i forhold til prisen er ikke dette ok. Uhygieniske forhold både på bad og kjøkken og svært slitt interiør. Oppvaskmaskin og møbler skitne. Ødelagte ovner i flerer rom er heller ikke ok når det er minus 15 ute. En nedvask av hyttene er nødvendig. Svært skittent bak senger osv.

Dato for oppholdet: februar 2018
1  Takk, 962maritp
Anmeldt 26. juli 2017

Vi kom til Røldal på ettermiddagen og med to slitne barn etter lang biltur måtte vi ta en hytte, da det var kaldt å slå opp telt. Dyr hytte, som virket skitten, det samme med dyner og senger. Betjeningen var heller ikke spesielt serviceinnstilt.

Dato for oppholdet: juli 2017
4  Takk, VGBergen
Anmeldt 11. august 2016

Vi trengte en plass vi kunne overnatte med hund. Vi var så heldige å finne fram til Skysstasjonen Røldal. Naturen er vakker, hytta vi leide var stor, ren, billig og velutstyrt.
Betjeningen var velvillige og hjelpsomme og vi hasse en veldig fin kveld og natt.
Alt var rent og velholdt. Det var tydelig å se at det var et veldrevet sted.
Vi kan veldig gjerne tenke oss å komme tilbake en annen gang.

Dato for oppholdet: juli 2016
2  Takk, Gordon M
Anmeldt 19. mai 2014

Veldig travelt på kroa da vi ankom , men så var det også 17 mai .
Fant en fin plass mellom buskene .
Det var fest på lokalet rett ved plassen , men allikevel ikke mye bråk på natta.
Litt skuffa over garderobe anlegget og kjøkken kroken .

Dato for oppholdet: mai 2014
Takk, olga094