Priceline
Anmeldt 27. februar 2020 via mobile enheter

Reiste med 2 gutter 8 og 9 år. Vi hadde fine dager i Røldal. Fine hytter på en rolig og kjekk campingplass. Hytta hadde alt vi trengte og det var enkelt å få tørket tøy. Kjekk betjening.
Kort vei til skitrekk, skiløyper og akebakke.

Dato for oppholdet: februar 2020
Takk, Brita F
Anmeldt 30. juli 2017 via mobile enheter

Fin, liten og koselig camping. Ikke store lekeapparater, men barna koset seg allikevel. Ok servicehus som gjør nytten sin! Veldig koselig og fint TV rom å slappe av på! Perfekt for 1-2 netter for en stopp, og ligger rett ved vannet. Prøvde fiskelykken uten hell

Dato for oppholdet: juli 2017
Takk, torea710
Anmeldt 24. juli 2017 via mobile enheter

Vi overnattet i telt i et døgn. Kostet 160,- kroner for bil og telt. Plenty med plasser og man kunne sette opp telt der det var ledig plass. Kort gåavstand til butikk og kro. Fasilitetene var rene og ble rengjort gjevnlig. Fornøyde med oppholdet. Muligheter for strøm mot ekstra avgift om man ønsker det. Anbefales.

Dato for oppholdet: juli 2017
Takk, chrisgianm
Anmeldt 17. april 2017

Me har vintercampa i Røldal i over 10 år. Campingen er rein og velholdt og Røldal er ein snøsikker plass som gjev mykje vinterglede der skituren startar rett utanfor vogndøra.
Sjølve campingen er passeleg stor og det er aldri kø i sanitæranlegget.
Campinglivet er sosialt, og ein fin stad å samle vener, gamle og unge, er tv-stova.
Campingen er perfekt som utgongspunkt for turar både haust og vinter. Kort veg over til Haukeli, Vågslid og Hovden om ein kjører litt austover. Elles er sjølvsagt Håradalen, Seljestad og Odda naturlege stader å besøke vestover.
Har dåke ikkje prøvd vintercamping før anbefaler eg å ta kontakt med Røldal Hyttegrend & Camping!

Dato for oppholdet: april 2017
Takk, LEV901572
Anmeldt 3. desember 2016 via mobile enheter

Enda en gang er vi på besøk på campingen. Koselig camping og gode hytter. Hyggelig fellesareal.

Vi hadde en praktisk hytte med to rom og to køyesenger. Sofa tv og spiseplass. Alt du trenger på kjøkkenet og bad. Anbefales.

Dato for oppholdet: desember 2016
Takk, 338clausr