“Flott utgangspunkt for turer mot Haukeli, Hardanger, Sauda og Suldal.”
Anmeldelse av Røldalsterrassen

Røldalsterrassen
Vurdert som nr. 1 av 1 Restauranter i Roldal
Kjøkken: Bespisning
God for: Lokalt kjøkken
God for: Lokalt kjøkken
Anmeldt 20. august 2017

Vi hadde overnatting i en leilighet med 8 sengeplasser. Det var rent og pent, og alt vi trengte var på plass. Vi leide sengetøy fra resepsjonen og ordnet oss med alle måltider selv. Det var god plass i kjøleskap, og alle hvitevarer fungerte godt. Sengene var gode, og det var ikke antydning til støy om nettene.

Takk, Sigmund R

Anmeldt 13. februar 2017

Vi bestilte dagens som var en suppe. Denne var kald, med bacon som ikke var ferdig stekt. Vi bestilte en bare Egil pizza. Se opp her mangler det noe av ingrediensene som skal være med.

Takk, KennethB1572
Anmeldt 16. august 2016

Hyggelig sted og fine lokaler, men nær kr 200,- for en Hamburger som er vesentlig mindre enn et stort tint, tørt Hamburgerbrød imponerer ikke!
Da jeg var der i august så hadde de stengt av den ytterste halvdelen av restauranten, der utsikten er finest. Fikk ikke noen god forklaring på hvorfor, annet enn at "sjefen" hadde bestemt det.

Å holde den mest attraktive delen av en restaurant stengt (antar det er for å spare vask) samtidig som man serverer et moderat matprodukt til en kraftig overpris er ikke spesielt sjarmerende!

Dessverre.

Takk, arildsletner
Anmeldt 4. august 2016

Koselig kro med svært god pizza og diverse andre retter. Det som jeg reagerte på var at gulvet var svært skitten. Full av chips og andre matrester. Det burde nok gis en opplæring til de utenlandske ansatte om slikt. WC og underetasjen var rene. Maten kan anbefales.

Takk, Monika L
Anmeldt 27. juli 2016

Helt OK men ikke mer heller, grei nok mat men litt rart at ingen som var på jobb den dagen vi var der som snakket norsk i det hele tatt men dårlig engelsk som faktisk var vanskelig å forstå

Takk, Alf B

Har du vært i Røldalsterrassen? Del dine erfaringer!