“Utsikt”

Kjøkken: Bespisning
God for: Lokalt kjøkken
God for: Lokalt kjøkken
Anmeldt 28. august 2017

Vi stanset her for middag og valgte buffeen ( 199,- kr pr stk.). Det var ikke så mye å velge imellom. Tomatsuppen var for søt. Det var også svinenakken i eplesaus. Bra hjemmelaget potetmos og tyttebær. Perfekt kokte grønnsaker.

Her har det vært bedre mat og større utvalg på tidligere besøk.

Dato for besøk: juli 2017
Takk, AGV-Bergen

Anmeldt 20. august 2017

Vi hadde overnatting i en leilighet med 8 sengeplasser. Det var rent og pent, og alt vi trengte var på plass. Vi leide sengetøy fra resepsjonen og ordnet oss med alle måltider selv. Det var god plass i kjøleskap, og alle hvitevarer fungerte godt. Sengene var gode, og det var ikke antydning til støy om nettene.

Dato for besøk: juli 2017
Takk, Sigmund R
Anmeldt 13. februar 2017

Vi bestilte dagens som var en suppe. Denne var kald, med bacon som ikke var ferdig stekt. Vi bestilte en bare Egil pizza. Se opp her mangler det noe av ingrediensene som skal være med.

Dato for besøk: februar 2017
Takk, KennethB1572
Anmeldt 16. august 2016

Hyggelig sted og fine lokaler, men nær kr 200,- for en Hamburger som er vesentlig mindre enn et stort tint, tørt Hamburgerbrød imponerer ikke!
Da jeg var der i august så hadde de stengt av den ytterste halvdelen av restauranten, der utsikten er finest. Fikk ikke noen god forklaring på hvorfor, annet enn at "sjefen" hadde bestemt det.

Å holde den mest attraktive delen av en restaurant stengt (antar det er for å spare vask) samtidig som man serverer et moderat matprodukt til en kraftig overpris er ikke spesielt sjarmerende!

Dessverre.

Dato for besøk: august 2016
Takk, arildsletner
Anmeldt 4. august 2016

Koselig kro med svært god pizza og diverse andre retter. Det som jeg reagerte på var at gulvet var svært skitten. Full av chips og andre matrester. Det burde nok gis en opplæring til de utenlandske ansatte om slikt. WC og underetasjen var rene. Maten kan anbefales.

Dato for besøk: juli 2016
Takk, Monika L

Har du vært i Røldalsterrassen? Del dine erfaringer!